چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403 | Wednesday 24th of April 2024
۰۱:۵۳
حقوقی و قضایی - کد خبر : 11727
دوشنبه، ۲۵ مرداد، ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

اعلام مشخصات تمامی ناقضان مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا به دادستانی

درخواست اجرای بند (۸) مصوبات هشتادمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا از سوی دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، طی نامه ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی ستاد ملی مبارزه با کرونا مطرح شد.

اعلام مشخصات تمامی ناقضان مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا به دادستانی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از ایلنا، بابک دین پرست معاون وزیر کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا، طی ارسال نامه به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی ستاد ملی مبارزه با کرونا درخواست اجرای بند (۸) مصوبات هشتادمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا را مطرح کرد.
 
بند (۸) مصوبات آخرین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اقداماتي را بر عهده  وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی ستاد ملی، می گذارد. از جمله این اقدامات می توان به «ضمن مرور دقیقی بر مجموعه مصوبات ستاد ملی و قرارگاه عملیاتی، در حوزه اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی و منتهی به بندهای (۴) و (٧) مصوبات هفتاد و نهمین جلسه ستاد ملی، ظرف ۷۲ ساعت، گزارش دقیقی از مجموعه اقدامات خود را به همراه موانع احتمالی موجود در مسیر مأموریت ها، به قرارگاه عملیاتی منعکس نماید.» اشاره کرد.
 
مورد بعدی با این مضمون نگاشته شده است که «لیست مشخصات تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی ناقض مصوبات ستاد ملی و قرارگاه عملیاتی در حوزه وظایف و تکالیف آن کمیته، برای برخورد قانونی، به صورت مستند و مستدل، به دادستانی کل کشور ارجاع و مراتب تا حصول نتیجه، مورد پیگیری قرار گیرد.»
 
 
«چاره‌جویی برای اصلاح رویه عادی انگاری رعایت شیوه نامه های بهداشتی از طرف قاطبه مردم، با همکاری متخصصین دانشگاهی و...» از دیگر مواردی است که در بند 8 مصوبات هشتادمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا ثبت شده است.
 
چهارمین مورد نیز چنین نگاشته شد است: «ایجاد حساسیت های لازم، نسبت به بیماری کرونا، با هدف تغییر نگرش در مردم و ترغیب افراد به رعایت پروتکل های بهداشتی و مشارکت در طرح واکسیناسیون ملی.»
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی
پربیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!