جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۰۸:۴۸
سیاست - کد خبر : 9320
دوشنبه، ۲۰ ارديبهشت، ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

اظهارات رئیس جمهور برای آمریکا فضاسازی می کند

روحانی و جهانگیری با این توجیهات عملکرد اقتصادی و مدیریت اجرایی خود را زیر سوال می برند

اظهارات رئیس جمهور برای آمریکا فضاسازی می کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، عضو فراکسیون انقلاب اسلامی و کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه اظهارات اقتصادی رئیس جمهور از عزت و اقتدار کشور می کاهد افزود این اظهارات موجب می شود فضا برای امتیازدهی ایران به غرب و آمریکا باز شود.

سید احسان قاضی زاده هاشمی راجب اظهارات اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه "کشور را از قحطی نجات دادیم" ، گفت: عملکرد اقتصادی دولت برای یکایک مردم اظهر من الشمس است، نتیجه این عملکرد کاملا در شهرها و روستاها مشخص است. به نظر من بهتر است مقامات دولتی با چنین اظهاراتی نمک به زخم مردم نپاشند. صف های طویل مرغ، روغن ، انسولین، نتیجه عملکرد اقتصادی دولت است.

تحریم موضوع جدیدی برای مردم نیست

وی با بیان اینکه تحریم ها موضوع جدیدی نیست که اقتصاد کشور با آن رو به رو شده باشد، اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی ملت ایران تحریم های آمریکا را داشتند و شرایط جنگ سخت را هم پشت سر گذاشتند. حتی در طول جنگ که کشور با کوپن اداره می شد شاهد این همه به هم ریختگی اقتصادی نبودیم.

دولت به جای اینکه به وظایف خود عمل کرده و نظام توزیع و تولید درست را پایه ریزی کند و کالاهای اساسی را عادلانه بین مردم توزیع نماید، حرف از قحطی می زند. توزیع عادلانه کالاهای اساسی، رضایت مندی عمومی را در پی دارد، متاسفانه عملکرد اقتصادی دولت به گونه ای بوده که کشور را تبدیل به بهشت عده ای وارد کننده و سوداگر مالی کرده است.

این فضاسازی ها هماهنگ شده است

قاضی زاده با تاکید بر اینکه جای دفاعی از عملکرد اقتصادی دولت وجود ندارد، گفت: اظهارات رئیس جمهور و مقایسه وضعیت کشور با کشورهایی که وضعیت بسیار بدتری نسبت به ایران دارند، موجب می شود فضا برای امتیازدهی ایران به غربی ها و آمریکایی ها در مذاکرات باز شود و از عزت و اقتدار کشور می کاهد. این سوءمدیریت های داخلی ، فضاسازی ها و کد دهی به خارجی ها اقدامی هماهنگ شده است که هیچ توجیهی ندارد.

زیرساخت ها ، امکانات ، حجم گسترده نیروی انسانی و نخبگان ، موقعیت ژوپلتیک کشور ما قابل قیاس با کشورهای قحطی زده ای که مورد استناد رئیس جمهور و معاون اول ایشان است، نمی باشد.

این نماینده مجلس در پایان بیان کرد: روحانی و جهانگیری با این توجیهات عملکرد اقتصادی و مدیریت اجرایی خود را زیر سوال می برند، مطالبات معیشتی مردم و تامین نیازهای حداقلی آنان با مشکلات جدی روبروست. صف های مرغ و روغن در شان ملت ایران نیست و جز شرمساری نتیجه ای ندارد.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار سیاست
پربیننده‌ترین اخبار سیاست
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!