جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۲۰:۵۴
ورزشی - کد خبر : 3408
پنجشنبه، ۲۸ فروردين، ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰

اسکوچیچ در مصاحبه با فیفا: برابر 80 میلیون ایرانی مسئولیت دارم

ما به مردم ایران قول صعود به جام جهانی را داده ایم و همه تلاش خود را در این زمینه انجام خواهیم داد

اسکوچیچ در مصاحبه با فیفا: برابر 80 میلیون ایرانی مسئولیت دارم


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین و به نقل از سایت کنفدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، تیم ملی ایران در دوره های اخیر جام جهانی همواره یکی از تیم های حاضر بوده است. ایران با هدایت کارلوس کی‌روش در جام جهانی 2014 برزیل حاضر شد و به نخستین تیم آسیایی تبدیل شد که به جام جهانی 2018 روسیه صعود می کند. ایران در جام جهانی 2018 از صعود به دور بعدی بازماند اما نمایش های خارق العاده ای در مقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال ارائه کرد.


پس از جدایی مربی پرتغالی، فدراسیون ایران مارک ویلموتس را به خدمت گرفت اما بعد از کسب نتایج ضعیف در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی از این کار کنار گذاشته شد. درحال حاضر هدایت تیم ملی ایران بر عهده دراگان اسکوچیچ کروات می باشد، با نگاهی به کارنامه دوران مربیگری این مرد 51 ساله مشخص می شود که برای نخستین بار هدایت یک تیم ملی را برعهده می گیرد. اسکوچیچ دوران مربیگری خود را در کرواسی و کشورهای حوضه خلیج فارس گذراند، او باوجود نداشتن تجربه ملی به خوبی از مسئولیت ها و وظایف خود اگاه است، دراگان در مصاحبه با سایت فیفا درمورد دیدگاه هایش صحبت کرد.


اسکوچیچ در این گفتگو اظهار داشت: افتخار بزرگی است که هدایت تیم ملی ایران را بر عهده دارم و مسئولیت و تعهد من درمقابل 80 میلیون ایرانی که از تیم کشور خود حمایت می کنند بسیار زیاد است. در تیم ملی برخلاف باشگاه شما استخر بزرگی از بازیکنان را در اختیار دارید و این امکان را دارید که فلسفه خود را پیاده کنید، هرچند شما زمان محدودی را در اختیار خواهید داشت که این نکته منفی محسوب می شود.


اسکوچیچ درباره شرایط نامساعد ایران در گروه خود گفت: ما به زودی از حریفان و تیم خود آنالیز مفصلی خواهیم داشت، به علاوه اینکه به بازیکنان جدیدی نظر داریم و به تیم اضافه خواهند شد. هرچند جایگاه فعلی تیم ما مناسب نیست اما نا امید نیستیم، از چهار دیدار آینده سه مسابقه در خانه ما خواهد بود. ما حمایت بزرگی از سوی هواداران خواهیم داشت و همچنین گروهی از بازیکنان باکیفیت که باعث خوشبینی من هستند. در دیدارهای پیش رو باید حرفه ای عمل کنیم و به تمام رقبا از جمله هنگ کنگ و کامبوج احترام بگذاریم، ما به مردم ایران قول صعود به جام جهانی را داده ایم و همه تلاش خود را در این زمینه انجام خواهیم داد.
 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!