جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۰۳:۱۵
شهری - کد خبر : 13167
دوشنبه، ۱۹ مهر، ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

استفاده از ظرفیت اموال مازاد در آبادانی تهران

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با بیان اینکه اموال مازاد شناسایی شده در سطح استان تهران حدود 800 میلیارد تومان است گفت: تلاش خواهیم کرد در استان تهران برای آبادانی از اموال مازاد شناسایی شده بهره بگیریم.

استفاده از ظرفیت اموال مازاد در آبادانی تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از ایسنا، مسعود شفیعی در تشریح روند شناسایی و بهره گیری از اموال مازاد در سطح استان تهران گفت: اموال مازادی که سال گذشته شناسایی کردیم نزدیک به ۸۰۰ میلیارد تومان بود که تنها در یک مرحله این اموال که در دست دستگاه‌های اجرایی بود، شناسایی شد و برآورد ما این است که این اموال مازاد به مراتب بیشتر است.

وی با بیان اینکه تا کنون در فروش و واگذاری این اموال موفقیتی حاصل نشده است، عنوان کرد: قرار بر این است که امسال تلاش‌های بیشتری در این زمینه صورت گیرد که این اموال راکد را واگذار کنیم تا برای آبادی استان از آن استفاده کنیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران به کمک‌های دولت به مسائل زیرساختی استان تهران اشاره کرد و گفت:  عموما شهرداری‌ها از منابع درآمدی خود باید شهر را اداره کنند و شهرداری تهران نیز منابعی را در اختیار دارد اما به دلیل اینکه بارگذاری جمعیت ناشی از مهاجرت‌ها در تهران داریم و مساله پایتخت بودن شهر تهران نیز انتظاراتی را ایجاد می‌کند، دولت از شهرداری تهران حمایت می‌کند و در حوزه حمل و نقل عمومی کمک‌هایی از سوی دولت انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه به دنبال این هستیم که منابع دولتی را صرف مواردی کنیم که جنبه اجتماعی دارد، گفت:  رویکرد ما این است که طرح‌ها و پروژه‌هایی که جنبه اقتصادی دارند از طریق واگذاری به بخش خصوصی و نهادهای عمومی دولتی به اجرا برسانیم و این امر تلاش بیشتر مسئولان شهری را نیز می‌طلبد.

شفیعی با اشاره به اینکه  آمار مستندی از اشتغال در فضای مجازی در دست نیست اظهار کرد: این مسئله یکی از چالش‌های ماست که اگر آمار مستندی ارائه شود این موضوع بهتر راهبری می‌شود و علت آن این است که این نوع کسب و کارها متفاوت از فضای واقعی هستند و ویژگی‌های یک شغل در فضای مجازی که بتوانیم آن را رصد کنیم، در کشور ما شکل نگرفته است.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار شهری
پربیننده‌ترین اخبار شهری
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!