پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۰۶:۳۵
اروپا و آمریکا - کد خبر : 17108
شنبه، ۰۱ بهمن، ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰

از روسیه زخم خورده هم باید ترسید

رئیس کمیته نظامی ناتو در پایان نشست دو روزه وزرای دفاع این اتحاد نظامی گفت : باید حواسمان باشد ، روسیه در صورت شکست هم میتواند خطرناک باشد و علیه ناتو اقدامی انجام بدهد.

از روسیه زخم خورده هم باید ترسید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، خبرگزاری رویترز گزارش داد که در نشست دو روزه  وزرای دفاع نظامی اتحاد ناتو ، آدمیرال راب بائر، رئیس کمیته نظامی ناتو اعلام کرده است که کاری به نتیجه جنگ روسیه و اوکراین نداریم ، در هر صورت این روسیه جاه طلب است و میتواند یک تهدید بزرگ برای اتحادیه ناتو و یا هر کشور و مجمع دیگری باشد.

بائر در این نشست اعلام کرده که این جنگ توان نظامی روسیه را تا حدود قابل توجهی کاهش داده و او را در بعضی مسائل نظامی ناتوان کرده ولی همین روسیه همچنان تهدیدی بزرگ برای ناتو است و نباید آن را دست کم بگیریم ، روسیه میتواند دوباره توان جنگی قبلی خود را احیا کند.

رئیس کمیته نظامی ناتو در پایان نشست دو روزه وزرای دفاع این اتحاد نظامی در بروکسل اعلام کرد  : روسیه در این جنگ درس های بزرگی گرفته است و قطعا با پایان آمدن جنگ در فکر این است که توان قبلی خود را مجدد احیا کند و حتی نقاط ضعف خود را بهبود دهد ، این جنگ تجربه خوبی برای آنها بود در هر صورت ، 

او در ادامه عنوان کرد : ولی باید این را در نظر بگیریم که ما نیز باید نسبت به این ماجرا واکنش نشان دهیم ، اگر قرار است روسیه نسبت به قبل از جنگ قدرتمند تر بشود باید ما نیز همین کار را بکنیم و تمامی کشور های عضو ناتو در فکر تقویت خود باشند تا در صورت بروز تهدید و اتفاقی که برای اوکراین افتاد بتوانیم از خود در برابر روسیه دفاع کنیم .

بائر در ادامه گفت ، تنها نکته مورد نظر در رابطه با احیای دوباره ارتش روسیه ، زمان است ، باید فهمید که روسیه ظرف مدت چند ماه یا چند سال می تواند خلا تسلیحات و نیرو های خود را پر کند و اطلاع پیدا کردن از این موضوع کار سرویس‌های اطلاعاتی ناتو خواهد بود.

همچنین ژنرال کریستوفر کاوولی، فرمانده کل نیروهای ناتو در اروپا در رابطه با افزایش تنش های میان اوکراین و روسیه ، درست در زمان رسیدن بسته های حمایتی غرب به اوکراین گفت ، با رسیدن تانک ها و تسلیحات پیشرفته و ورود نیروهای متصص اورکراینی بعد از آموزش های نظامی قطعا افزایش تنش را خواهیم داشت ولی بای گفت که ما میتوانید این تنش ها را کنترل کنیم ؟ قطعا

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!