چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403 | Wednesday 24th of April 2024
۲۰:۰۷
فرهنگ و هنر - کد خبر : 2239
سه شنبه، ۲۲ بهمن، ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰

از جشنواره فجر پر حاشیه تا بهترین جایزه محمد زاده

نوید محمدزاده، با انتشار عکسی یادگاری با تندیس ویژه بازیگری اش از سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر، آن را بهترین جایزه عمر هنری اش دانست.

از جشنواره فجر پر حاشیه تا بهترین جایزه محمد زاده

جشنواره فجر امسال با تمام حاشیه ها و دو قطبی تحریم و حرمت برگزار شد. حال بگذریم از سلبریتی هایی که موج تحریم جشنواره را در جامعه به راه انداخته و خود درسی و هشتمین جشنواره فیلم فجر شرکت کردند

. جشنواره امسال حاشیه های زیادی را به دنبال داشت از مصاحبه شهاب حسینی تا نشست خبری پر چالش ابراهیم حاتمی کیا و خداحافظی فرامرز قریبیان، در مجموع جشنواره امسال با قدرت و کیفیت برگزار شد و علاقه مندان سینما فارغ از ترومای اجتماعی وقایع جامعه، منتهی به روزهای جشنواره، میان تردید برای حضور یا غیبت، برگزار شدن یا نشدن و دو قطبی جدیدی شکل گرفت توانستند از جشنواره امسال استفاده کنند.

اما نوید محمد زاده . نوید محمدزاده، شامگاه دوشنبه ۲۱ بهمن، موفق به دریافت جایزه ویژه بازیگری برای ایفای نقش در نمایش «بیگانه در خانه» به کارگردانی محمد مساوات، از سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر شد.

او در هنگام دریافت این جایزه، در سخنانی تاکید کرد که پسر تئاتر ایران است و این جایزه برایش از همه جوایز سینمایی اش از جمله جشنواره فیلم ونیز مهم تر است. محمدزاده در پستی اینستاگرامی، ضمن انتشار عکسی یادگاری با تندیس جشنواره تئاتر فجر، بار دیگر این حرف خود را تکرار کرد.

گفتنی است همزمان با اتمام جشنواره فجر امسال ویژه برنامه «سودای سیمرغ» نیز از ساعت 20 با اجرای «امیرعباس صباغ» از محل اختتامیه جشنواره فیلم فجر آغاز می شود و با حضور منتقدان سینمایی به تحلیل آثار برگزیده و منتخبان می پردازد.

«سودای سیمرغ» به تهیه کنندگی «محمدجواد طالبی» طی روزهای برگزاری جشنواره فیلم فجر به صورت زنده از محل اختصاصی رسانه های دیداری و شنیداری پردیس ملت پخش شد.

 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار فرهنگ و هنر
پربیننده‌ترین اخبار فرهنگ و هنر
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!