پنجشنبه، 30 فروردين، 1403 | Thursday 18th of April 2024
۱۰:۳۰
حوادث و انتظامی - کد خبر : 13147
يكشنبه، ۱۸ مهر، ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰

ارتقا امنیت در گرو همکاری و هم‌افزایی پلیس و دستگاه قضا

جانشین پلیس تهران بزرگ در جلسه تعاملی پلیس و دستگاه قضایی ، ضمن اینکه همکاری و هم افزایی پلیس و دستگاه قضا را موجب افزایش امنیت و کاهش نا امنی در جامعه دانست.

ارتقا امنیت در گرو همکاری و هم‌افزایی پلیس و دستگاه قضا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از ایلنا، سردار حمید هداوند، در جلسه تعاملی پلیس و دستگاه قضایی از همکاری و هم افزایی ایجاد شده بین نیروی انتظامی و دستگاه قضایی، تقدیر کرد و ارتقا و افزایش امنیت و آرامش در جامعه را در گروهمکاری و هم افزایی بین این دو سازمان بر شمرد.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد: نیروی انتظامی به دنبال تحقق شعار هوشمندی در انجام ماموریت های خود می باشد و استفاده و بهره برداری از تکنولوژی روز و حرکت به سمت و سوی هوشمند کردن پلیس، به طور حتم نقش عمده ای در انجام بهتر ماموریت ها خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه همکاری و هم افزایی پلیس و دستگاه قضا می تواند موجب افزایش امنیت و کاهش نا امنی در جامعه شود، پلیس را خدمتگزار مردم خواند و گفت:  این جایگاه ها و مشاغل امانتی است که باید به درستی حق آن را ادا نمائیم.

سردار هداوند امنیت را مهمترین مولفه رونق و شکوفایی کشور در زمینه های مختلف دانست و تصریح کرد: تعامل و همکاری پلیس و دستگاه قضا در ایجاد و گسترش امنیت نقش مهمی دارد لذا باید تلاش کنیم که تعامل و همکاری به گونه ای باشد که در ارتقا امنیت و احساس امنیت مردم تاثیر گذار باشد.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه دستگاه قضا و نیروی انتظامی از جمله سازمان های هستند که بیشترین مناسبات کاری و اداری را با هم دارند، اظهار کرد: در این زمینه بحمدالله همکاری و هم افزایی خوبی بین این دو مجموعه وجود دارد. علاوه بر این ارتباط الکترونیکی پلیس و دستگاه قضا می تواند در تسریع امور تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی افزود: باید تلاش نماییم که کار مردم را با سرعت و دقت انجام دهیم و باور داشته باشیم که خدمت به مردم بزرگترین افتخار و عبادت است که باید آن را قدر بدانیم.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار حوادث و انتظامی
پربیننده‌ترین اخبار حوادث و انتظامی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 30 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!