پنجشنبه، 30 فروردين، 1403 | Thursday 18th of April 2024
۰۶:۴۵
دفاعی - کد خبر : 8764
پنجشنبه، ۲۶ فروردين، ۱۴۰۰ - ۹:۰۰

ارتش بیمارستان صحرایی ویژه کرونا در قزوین راه‌اندازی کرد

بیمارستان صحرایی قزوین با مشارکت ارتش جهت کمک به روند درمان و بستری بیماران مبتلا به کووید ۱۹ با حضور مسوولان ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان راه‌اندازی شد.

ارتش بیمارستان صحرایی ویژه کرونا در قزوین راه‌اندازی کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین از ایرنا، این بیمارستان دارای ۶۰ تخت است و امکانات و تجهیزات لازم را برای بستری بیماران کرونایی داراست.

این بیمارستان در محوطه بیمارستان ارتش لشگر ۱۶ زرهی فعال شده است.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین در آئین افتتاح و راه اندازی بیمارستان صحرایی قزوین گفت: شیوع کرونا سرعت پیدا کرده و در وضعیت قرمز قرار داریم و روزهای سختی را تجربه می کنیم.منوچهر حبیبی افزود: از آذر ماه پارسال تاکنون شرایطی مانند یک هفته اخیر را نداشته ایم و شاهد بیشترین میزان بستری بیماران در بیمارستان ها بوده ایم به طوری که ظرفیت بیمارستان ها در حال تکمیل است و از این جهت به فکر راه اندازی بیمارستان صحرایی افتادیم.

این مسوول گفت: تا زمان تزریق واکسن کرونا به ۷۰ درصد جامعه تنها راه مقابله و پیشگیری از کرونا رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی است.

وی با اشاره به تلاش های بی وقفه کادر درمان از زمان شیوع کرونا تاکنون،گفت: نیروهای جهادی و بسیجی نیز در طرح شهید سلیمانی کمک خوبی به پیشگیری و درمان بیماران داشته اند که لازم است از این قشرها قدردانی ویژه کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی قزوین نیز در این مراسم گفت: بیمارستان ارتش نیز با ۳۲ تخت پیش از راه اندازی بیمارستان صحرایی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قزوین قرار گرفته بود تا از ظرفیت آن برای بستری و درمان بیماران کرونایی استفاده شود.

دکتر پیمان نامدار همچنین گفت: تلاش داریم تا از ظرفیت بیمارستان صحرایی برای خدمات دهی به بیماران در حال ترخیص استفاده شود.

این مسوول اظهار داشت: کادر درمان با همه توان خود در خدمت جامعه هستند اما از مردم انتظار می رود در جهت حفظ سلامت خود و رعایت حال پزشکان و پرستاران دستورالعمل های بهداشتی را با جدیت رعایت کنند.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 30 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!