پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۲۱:۳۸
ورزشی - کد خبر : 6994
شنبه، ۱۸ بهمن، ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

ادعای روزنامه عربستانی ؛ انتقال بازی های تیم ملی به زمین بی طرف

درحالی که فدراسیون فوتبال این روزها درگیر انتخابات است، مدیران کنونی باید تمرکز خود را روی گرفتن میزبانی بازی های تیم ملی که حق ایران است بگذارند

ادعای روزنامه عربستانی ؛ انتقال بازی های تیم ملی به زمین بی طرف

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، درحالی که پیش از این قرار بود دیدار های تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی انتخابی جام جهانی در ورزشگاه آزادی برگزار شود اما روزنامه عربستانی در گزارشی از احتمال عدم رخ دادن این اتفاق خبر داد.

روزنامه الریاضیه عربستان به نقل از یک منبع آگاه در AFC اعلام کرد که این نهاد قصد دارد مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر و انتخابی جام ملت های آسیا 2023 چین را به صورت متمرکز برگزار کند و کشورهایی که خواهان میزبانی هستند، می توانند درخواست خود را ارائه بدهند. همچنین پیشنهاد شده است که مرحله هفتم تا دهم انتخابی جام جهنی از 3 تا 15 ژوئن ( 13 تا 25 خرداد 1400) برگزار شود و این پیشنهاد مورد موافقت فیفا قرار گرفته است.

در بخشی از این گزارش آمده است که انجام مسابقه در ماه مارس (فروردین) بعید است مگر در موارد خاص، همین منبع اظهار کرد که کمیته مسابقات AFC توصیه دارد مسابقات از 25 مارس آغاز شود و در ماه ژوئن به نتیجه برسد. همچنین تاکید شده است که کشورهایی که در بازی رفت میزبان بوده اندف در بازی با همان حریف برای گرفتن میزبانی متمرکز در اولویت نیستند و ممکن است دیدارها به زمین بی طرف منتقل شود.

از دست دادن میزبانی برای تیم ملی گران تمام می شود


با در نظر گرفتن این ادعا و در صورت اجرایی شدن آن ، در صورتی که فدراسیون فوتبال ایران موفق به گرفتن میزبانی نشود ضربه بزرگی به تیم ملی فوتبال خواهد خورد. چراکه ملی پوشان در سه دیدار مقابل بحرین ، هنگ کنگ و عراق میزبان بودند ، و با توجه به شرایط نامطلوب ایران در جدول این دیدار ها از حساسیت خاصی برخوردار است. از سوی دیگر با درنظر گرفتن میزبان شدن عراق یا بحرین، بازی های تیم ملی با این کشورها در زمین بی طرف خواهد بود.

درحالی که فدراسیون فوتبال این روزها درگیر انتخابات است، مدیران کنونی باید تمرکز خود را روی گرفتن میزبانی بازی های تیم ملی که حق ایران است بگذارند.  

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!