سه شنبه، 4 ارديبهشت، 1403 | Tuesday 23rd of April 2024
۲۰:۳۱
ورزشی - کد خبر : 3882
دوشنبه، ۲۲ ارديبهشت، ۱۳۹۹ - ۸:۰۰

ادامه رقابت های لیگ برتر مثل انفجار بمب بیولوژیک است!

موج دوم کرونا در آبان ماه خواهد بود و فکر پایان این بیماری ساده لوحانه است

ادامه رقابت های لیگ برتر مثل انفجار بمب بیولوژیک است!


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، مهرزاد خلیلیان رئیس ستاد مبارزه با کرونا در ورزش گفت: درصورت کاهش تعداد مبتلایان به کرونا می توان وزارت بهداشت را برای آغاز فعالیت های ورزشی قانع کرد. اولویت نخست ورزش کشور حفظ سلامت ورزشکاران می باشد، کارشناسان بهداشتی فعال در حوزه ورزش پیش بینی کردند که ادامه برگزاری رقابت های لیگ برتر مانند انفجار یک بمب بیولوژیکی خواهد بود.

 

  • عشق به فوتبال در ایتالیا باعث جان باختن مردم شد


خلیلیان افزود: در ایتالیا هم عشق و علاقه زیاد مردم سنسیو و اصرار به ادامه رقابت های فوتبال بود که منجر به کشته شدن تعداد زیادی از شهروندان شد. در نقاط مختلف جهان درمورد ادامه رقات ها تصمیم های متفاوتی اتخاذ شده است، برخی اقدام به تعطیلی کامل کرده و برخی دیگر می خواهند به روال گذشته برگردند. تاکنون هیچ خبری مبنی به اجازه باشگاه ها برای شروع تمرینات وجود ندارد، هرچند با درنظر گرفتن آمارهای سه روز گذشته که نشان از افزایش تعداد مبتلایان کرونا دارد احتمال بازگشایی در این هفته بسیار کم است.

 

  • برای بازگشایی باشگاه ها باید شرایط معیشتی را در نظر گرفت


رئیس ستاد مبارزه با کرونا در ورزش گفت: صدها باشگاه بدنسازی که برای تعداد زیادی از افراد ایجاد اشتغال کرده بودند غیرفعال شده و وضعیت اقتصادی دشواری برای آنها ایجاد شده است. از این رو برای تصمیم گیری درباره چنین موضوع مهمی باید معیشت خانواده ها را نیز در نظر گرفت. احتمال دارد در هفته آینده با بهبود شرایط و هماهنگی ستاد مبارزه با کرونا در وزارت بهداشت خبرهای خوبی درباره بازگشایی ورزشگاه ها اعلام کنیم.


وی خاطرنشان کرد: با وزارت ورزش جلسات متعددی برگزار شده و پروتکل های بهداشتی زیادی به آنها ارائه شده است که درحال مطالعه و بررسی شرایط در جهت بازگشایی فعالیت های ورزش هستند. متاسفانه هر روز عوارض تازه ای از این بیماری کشف شده و فرضیات قبلی را رد می کند، از این رو تصمیم گیری راجب آن را مشکل ساخته است. با توجه به پیش بینی هایی که صورت گرفته، موج دوم کرونا در آبان ماه خواهد بود و فکر پایان این بیماری ساده لوحانه است، از این رو ما محکوم به یادگیری روش زندگی با این ویروس هستیم تا فعالیت های ورزشی را از سر بگیریم.
 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز سه شنبه، 4 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!