پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۲۱:۱۷
شهری - کد خبر : 17065
شنبه، ۲۴ دي، ۱۴۰۱ - ۷:۰۰

ادارات، مدارس و دانشگاه‌های تهران شنبه تعطیل شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران گفت ، به دلیل کم شدن دما و وارد شدن سامانه بارشی جدید به داخل تهران و همینطور به دلیل مدیریت در کاهش مصرف انرژی گرمایی ، فردا شنبه 24 دی ماه تمامی مدارس ، ادارات و دانشگاه های استان تهران تعطیل می باشد.

ادارات، مدارس و دانشگاه‌های تهران شنبه تعطیل شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، در آخرین گزارشاتی که به دست ما رسیده ، مسئولین تهران خبر از تعطیلی مدارس ، دانشگاه ها و ادارات این استان در تاریخ 244 دی ماه دادند ، این خبر را معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران تایید کرد.

تعطیلی روز شنبه به دلیل کم شدن دما و همینطور ورود سامانه بارشی به استان تهران می باشد و در این دستور کار آماده که تمامی مراکز اداری و آموزشی موظف هستند که در روز یاد شده ، وسایل گرمایشی را خاموش کنند تا شهروندان بتوانند به خوبی از انرژی گرمایی استفاده کنند و قطعی از این بابت وجود نداشته باشد.

قدرت‌الله شفیقی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران درباره وضعیت تعطیلی ادارات استان تهران  اینطور گفت : این کار به دلیل افت دما و همینطور طبق پیش بینی هواشناسی وارد شدن سامانه بارشی به استان تهران و اللخصوص در رابطه با بحث مدیریت انرژی گرمایی ، این تصمیم گرفته شد ، با این کار می توانیم کمک بزرگی به شهر های شمالی و شمال شرقی کشور بکنیم که بتوانند از نعمت گاز برخوردار باشند ، این کار لازم بود و در غیر این صورت اهالی این مناطق با کاهش یا قطعی گاز روبه رو می شدند.

شفیقی در ادامه گفت ؛ تمامی مراکز آموزشی ، مدارس و دانشگاه ها در این روز تعطیل هستند البته بجز پایه 12 ، چرا که انها امتحانات سراسری دارند ، باقی مدارس و دانشگاه ها می بایست امتحانات را در تاریخ دیگری برگذار کنند. 

شفیقی در ادامه در رابطه با بانک ها گفت ، بانک ها از ساعت 9 تا 13 باز هستند و خدمات به مشتری ها ارائه می دهند ولی واحد های پشتیبانی می توانند به صورت دورکاری این کار را انجام دهند و نیاز به حضور انها در محیط کار نیست .

شفیقی در پایان تاکید کرد که کلیه مراکز نامبرده موظف هستند که سیستم های گرمایشی خود از جمله گازی ، گازوئیلی و برقی باید خاموش باشد ، در غیر اینصورت با مدیریت مراکز برخورد می شود .

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار شهری
پربیننده‌ترین اخبار شهری
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!