پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۰۳:۰۸
ورزشی - کد خبر : 549
شنبه، ۰۶ مهر، ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰

احسان حدادی به مرحله فینال پرتاب دیسک قهرمانی جهان صعود کرد

همچنین حسن تفتیان دونده 100 متر ایران از صعود به فینال بازماند، تفتیان رکورد 10.24 ثانیه را ثبت کرد و در مجموع نفرات شرکت کننده در رده 27 ایستاد

احسان حدادی به مرحله فینال پرتاب دیسک قهرمانی جهان صعود کرد

رقابت های دوومیدانی قهرمانی جهان که به میزبانی قطر برگزار می شود عصر امروز در رشته پرتاب دیسک پیگیری شد، احسان حدادی تنها نماینده ایران در این بخش موفق شد به فینال صعود کند.

 


حدادی در گروه 2 مرحله مقدماتی حضور داشت، او در پرتاب اول خود به طول 64.84 متر موفق عمل کرد. در پرتاب دوم هم رکورد 63.05 متر را ثبت کرد، او در آخرین پرتاب رکورد 61.29 متر  را به دست آورد تا همان پرتاب اول برای حدادی منظور شود. نماینده ایران با این رکورد در رده پنجم دو گروه قرار گرفت و راهی مرحله نهایی شد.
نماینده سوئد با پرتابی به طول 67.88 متر به عنوان نفر اول دور مقدماتی برگزیده شد، ورزشکاران جامائیکا و استرالیا هم دوم وسوم شدند. بنابراین حدادی کار سختی در فینال خواهد داشت و باید طول پرتاب ها را افزایش دهد، رقابت های فینال روز دوشنبه برگزار خواهد شد.

 


اما روز گذشته و در بخش دوی 400 متر بامانع مهدی پیرجهان نماینده ایران در این رقابت بود ، او در مسابقات بین المللی هندوستان موفق شده بود زمان 49.33 ثانیه را ثبت و رکورد ایران را جا به جا کند. اما در این رقابت موفق عمل نکرد و از صعود به دور بعد باز ماند.
پیرجهان با ثبت زمان 50.46 ثانیه در مجموع نفرات به رده 25 ام رسید، در حالی که اگر همان رکورد مسابقات هند را تکرار می کرد می توانست در رده چهارم مجموع قرار گرفته و راهی فینال شود.


دیروز همچنین حسن تفتیان دونده 100 متر ایران از صعود به فینال بازماند، تفتیان رکورد 10.24 ثانیه را ثبت کرد و در مجموع نفرات شرکت کننده در رده 27 ایستاد. این درحالی است که او در مسابقات لیگ الماس به رکورد 10.03 ثانیه هم رسیده بود و اگر موفق به تکرار آن می شد الان در جمع بزرگان سرعت جهان حضور پیدا می کرد.




 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!