سه شنبه، 4 ارديبهشت، 1403 | Tuesday 23rd of April 2024
۱۱:۳۸
سیاست - کد خبر : 9546
سه شنبه، ۲۸ ارديبهشت، ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰

احتمال کناره گیری ابراهیم رئیسی از انتخابات وجود دارد

نیروهای انقلاب با توجه به بازی طرف مقابل ، بازی خواهد کرد، قطعا حرکت هایی انجام خواهند داد تا برنامه های جناح مقابل را خنثی کنند

احتمال کناره گیری ابراهیم رئیسی از انتخابات وجود دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین و به نقل از رسانه های داخلی، درحالی که بسیاری از کارشناسان بر این باور هستند که سعید جلیلی برای کمک به ابراهیم رئیسی کاندید انتخابات ریاست جمهوری شده است، اما این احتمال وجود دارد که رئیسی به نفع جلیلی از انتخابات کنار برود.

سید حسین نقوی فعال سیاسی اصولگرا در مورد خبر عدم کناره گیری سعید جلیلی با هدف کمک به سید ابراهیم رئیسی اظهار داشت: بین نامزدهای انقلابی هماهنگی ، همپوشانی ، انسجام و وحدت وجود دارد و هر تصمیم گرفته شود قطعا با هماهنگی خواهد بود. در جریان پروسه انتخابات ممکن است مسائل و مشکلاتی پیش آید، بر این اساس شاید صالح باشد یا خود آقای جلیلی مصلحت بداند تا آخر بماند. این امکان هم وجود دارد که او جایی لازم ببیند نیازی به ادامه راه نیست در این صورت آنچه صلاح بداند عمل می کند.

نقوی در ادامه افزود: جریان انتخابات پروسه خیلی سختی دارد و همه جناح ها برنامه ریزی کردند و پلن هایی را برای روزهای مختلف اندیشیده اند بنابراین لازم است همه نیروهای انقلاب کنار هم باشند تا بتوانند در این پلن ها نقش خودشان را ایفا کنند. البته این بستگی به تائید صلاحیت ها هم دارد و باید ببینیم که در روزهای آینده چه کسانی تائید صلاحیت می شوند.

وی در مورد گره خوردن ماندن یا نماندن جلیلی به ماندن یا نماندن اسحاق جهانگیری در صحنه انتخابات، گفت: این مسئله هم جزء بررسی و تحلیل موضوعات است. نیروهای انقلاب با توجه به بازی طرف مقابل ، بازی خواهد کرد، قطعا حرکت هایی انجام خواهند داد تا برنامه های جناح مقابل را خنثی کنند.

اگر در زمان تبلیغات و مناظره های انتخابات ریاست جمهوری لازم باشد آقای جلیلی کنار آقای رئیسی بماند و ادامه دهد، حتما خواهد ماند و اگر لازم باشد او کنار برود، این اتفاق میافتد. البته امکان هم دارد که برعکس شود یعنی شاید آقای رئیسی کنار برود چون بالاخره شرایط آینده را الا ما نمی دانیم. هر تصمیمی گرفته شود با هماهنگی خواهد بود.

این فعال اصولگرا در مورد اینکه تاکنون تصمیمی راجب کناره گیری آقای جلیلی گرفته شده است یا نه گفت: خیر چنین تصمیمی گرفته نشده است، امکان دارد آقای جلیلی تا روز آخر در صحنه انتخابات بماند.  

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار سیاست
پربیننده‌ترین اخبار سیاست
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز سه شنبه، 4 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!