چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403 | Wednesday 24th of April 2024
۱۲:۱۷
ورزشی - کد خبر : 3222
چهارشنبه، ۲۰ فروردين، ۱۳۹۹ - ۱:۰۰

احتمال هم تیمی شدن مسی با رونالدو در صورت ترک بارسلونا!

نشریه سان در گزارشی از 5 باشگاهی که می توانند مقصد بعدی لیونل مسی باشند رونمایی کرده است.

احتمال هم تیمی شدن مسی با رونالدو در صورت ترک بارسلونا!

لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا تمایلی به تمدید قرارداد با این تیم نشان نداده و با توجه به بند هایی که در قرارداد وی وجود دارد می تواند در تابستان سال جاری به صورت بازیکن آزاد راهی تیم دیگری شود. مسی 19 سال است که پیراهن بارسلونا را برتن می کند و با این باشگاه به همه افتخارات ممکن دست پیدا کرده، او درکنار 6 توپ طلا و 6 کفش طلای خود به همراه بارسلونا 4 بار فاتح لیگ قهرمانان و 3 بار قهرمان جام باشگاه های جهان شده است. مسی در لالیگا هم 10 قهرمانی به دست آورده و 6 بار قهرمان کوپا دل ری شده است، از از سال 2005 که نخستین بازی خود را برای بارسلونا انجام داد تاکنون 8 بار قرارداد خود را تمدید کرده است.

اما ظاهرا این فوق ستاره در شرایط کنونی با مدیران باشگاه به مشکل برخورده است، اختلاف نظرهای مسی با هیئت مدیره باعث شده تا شایعات زیادی مبنی بر جدایی وی در تابستان سال جاری به گوش برسد. در همین زمینه نشریه سان در گزارشی از 5 باشگاهی که می توانند مقصد بعدی لیونل مسی باشند رونمایی کرده است.

1: منچستر سیتی

باشگاه متمول لیگ جزیره از مدت ها قبل درپی جذب مسی بوده اما هیچگاه موفق به اینکار نشده است، منچسترسیتی با هدایت پپ گواردیولا از قدرت های لیگ انگلیس به شمار می رود. حضور پپ به عنوان سرمربی شاید نقطه امیدواری سران این باشگاه برای جذب لیونل مسی باشد، اما در سوی دیگر منچسترسیتی به مدت دو فصل از لیگ قهرمانان کنار گذاشته شده و این موضوع تاثیر بسزایی در تمایل مسی برای پیوستن به این باشگاه خواهد گذاشت.

2:اینتر

بی شک مصاحبه چند روز قبل ماسیمو موراتی درباره حضور مسی در اینتر بر شایعات این انتقال بزرگ دامن زد، آنتونیو کونته که به تازگی هدایت اینتر را بر عهده گرفته می خواهد یک مهره تاثیر گذار چون لیونل مسی در تیم خود داشته باشد. البته علاقه اینتر به مسی از گذشته نشات می گیرد، این باشگاه در سال 2006 حاضر بود بند فسخ 132 میلیون پوندی مسی جوان را برای به خدمت گرفتن وی پرداخت کند اما مسی علاقه ای به ترک بارسلونا نشان نداد.

3:پاریسن ژرمن

یکی دیگر از باشگاه های متمول اروپایی که در سال های گذشته هم درپی جذب لیونل مسی بوده اما هرگز به اندازه کنونی به ای مهم نزدیک نبوده است. سران این باشگاه برای جایگزینی ستاره هایی که به زودی جدا خواهند شد کسی بهتر از مسی را پیدا نمی کنند، از طرفی یکی از دلایل اختلاف مسی با مدیران بارسلونا عدم جذب نیمار بود که در این صورت با جدایی نیمار و پیوستن او به بارسلونا رویای پاریسی ها برای داشتن مسی بر باد خواهد رفت.

4:یوونتوس

شاید یکی از فانتزی های همه علاقه مندان فوتبال در دهه اخیر دیدن دو ابر ستاره جهان فوتبال در کنار هم باشد، اگر یوونتوس برای به خدمت گرفتن مسی دست به کار شود شاهد تشکیل زوج مخوف در خط حمله بانوی پیر با حضور مسی و رونالدو خواهیم بود. شانس یوونتوس برای به خدمت گرفتن لئو زمانی افزایش پیدا می کند که آنها پپ گواردیولا را برای نیمکت خود داشته باشند، مدتها قبل صحبت از حضور پپ برای هدایت یوونتوس شنیده می شد و اگر این اتفاق رخ دهد بعید نیست مسی هم به این انتقال رضایت دهد.

5: اینتر میامی

باشگاه تازه تاسیس ستاره سابق جهان فوتبال یعنی دیود بکهام در لیگ آمریکا، بکهام مدتی قبل از تمایل خود برای حضور ستارگان کنونی چون مسی و رونالدو در تیم خود خبر داد. اما با درنظر گرفتن 32 سال سن مسی بعید به نظر می رسد او از اکنون به فکر رها کردن فوتبال در اروپا باشد، اما اگر این اتفاق رخ دهد قطعا او بزرگترین بازیکنی می باشد که پا به ام ال اس گذاشته است، حتی بزرگتر از ستارگانی چون تیری هانری ، زلاتان ایبراهیموویچ و وین رونی که در این لیگ بازی کردند.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!