جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۱۳:۱۴
ورزشی - کد خبر : 2467
جمعه، ۰۹ اسفند، ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰

احتمال محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات؛ پای یک کروات در میان است

رای صادر شده تا 10 روز پس از ابلاغ می تواند به کمیته انضباطی فیفا تسلیم گردد و در غیر اینصورت رای به صورت قطعی در می آید

احتمال محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات؛ پای یک کروات در میان است


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) روز چهارشنبه رای خود را در مورد شکایت ماریو بودیمیر از پرسپولیس پس از بررسی لایحه دفاعی این باشگاه صادر کرد. رای صادره توسط مدیر امور بین الملل پرسپولیس دریافت شده و پس از ترجمه در اختیار مدیرعامل باشگاه قرار گرفت. محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم رای فیفا را بعد از برد پرسپولیس مقابل شهرخودرو فاش نکرده و فقط راجب شکایت کالدرون صحبت کرد.


طبق رای صادره از سوی فیفا، پرسپولیس به پرداخت مبلغ 475 هزار یورو به بودیمیر بابت مطالبات فصل گذشته و قرارداد فصل جاری محکوم شده است. جزئیات رای فیفا توسط روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به شرح زیر می باشد:

 

  • باشگاه برای تسویه این بدهی تنها 45 روز مهلت دارد و اگر در طی مدت تعیین شده تسویه نگردد باشگاه پرسپولیس از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم خواهد شد. البته درصورت پرداخت بدهی در هر بازه زمانی این محرومیت برداشته می شود، همچنین باشگاه به پرداخت 148 هزار یورو به علاوه 5 درصد غرامت تا زمان تسویه بدهی محکوم شد.
  • بدهی 148 هزار یورویی بابت 5 حقوق ماهانه بودیمیر در نیم فصل دوم فصل گذشته است(از 19 ژانویه تا 23 جون 2019) این رقم شامل یک قسط 25 هزار یورویی، سه قسط 26 هزار یورویی و یک قسط 19 هزار یورویی می باشد. این بازیکن در فصل قبل مبلغ کمی دریافت کرده و مجبور به شکایت از باشگاه به فیفا شده است.
  • بازیکن کروات با استناد به حقوق پرداخت نشده خود با طرح شکایت به فیفا هم قرارداد خود را یکطرفه فسخ کرده و مطالبات این فصل را نیز طلب کرده است. فیفا هم مابه التفاوت قرارداد این فصل بودیمیر با پرسپولیس و قرارداد وی با باشگاه لوکوموتیو کرواسی را محاسبه و پرسپولیس را به پرداخت 327 هزار یورو به علاوه 5 درصد غرامت برای فصل 2019-2020 محکوم کرده است. از این رو بودیمیر اصل قرارداد خود با باشگاه کنونی را به فیفا ارائه داده بود تا محاسبات لازم انجام شود، او حتی قرارداد خود با باشگاه ماقبل پرسپولیس را هم به فیفا جهت نشان دادن حسن نیت ارائه کرد.
  • کمیته حل اختلاف فیفا هرگونه شکایت از بودیمیر را سلب و از وی خواسته تا شماره حساب خود را فورا به باشگاه پرسپولیس ایمیل کرده و از پرسپولیس درخواست شده تا مدارک و شواهد پرداختی را به فیفا ارسال کند. بر این اساس اگر پرسپولیس طی سه پنجره نقل و انتقالاتی اقدام به پرداخت بدهی نکند فیفا تصمیمات دیگر را اتخاذ خواهد کرد.
  • رای صادر شده تا 10 روز پس از ابلاغ می تواند به کمیته انضباطی فیفا تسلیم گردد و در غیر اینصورت رای به صورت قطعی در می آید و طرفین دعوا حق خود را در خصوص استیناف خواهی از خود سلب خواهد داشت. کمیته حل اختلاف فیفا متشکل از قائم مقام آمریکایی و دو وکیل هلندی این رای را صادر نموده اند.


 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!