پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۰۲:۴۹
ورزشی - کد خبر : 4397
چهارشنبه، ۲۱ خرداد، ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰

احتمال بازگشت کفاشیان به ریاست فدراسیون فوتبال

علی کفاشیان پیش از این 8 سال ریاست فدراسیون فوتبال را برعهده داشت

احتمال بازگشت کفاشیان به ریاست فدراسیون فوتبال
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین و به نقل از خبرورزشی، اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال به فیفا فرستاده شده و در صورتی که تائید شود، دوباره از نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام به عمل خواهد آمد و متعاقب آن انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال برگزار می شود. حال شنیده می شود که علی کفاشیان رئیس سابق این فدراسیون قصد دارد بار دیگر ریاست این نهاد را بر عهده بگیرد. 
 
علاقه کفاشیان برای بازگشت بر مسند ریاست
علی کفاشیان که مدتی قبل در ساختمان فدراسیون فوتبال حاضر شده بود، به شوخی به یکی از خبرنگاران گفت اگر حکم محرومیت وی از سوی کمیته اخلاق نقض شود، بار دیگر بر‌می‌گردد و به فوتبال کمک می کند. او همچنین به این نکته اشاره کرد که از سمت خود در فدراسیون فوتبال استعفا نکرده اما به واقع حکمی که کمیته اخلاق صادر کرده، او از حضور در فوتبال محروم شده است. 
 
در روزهای اخیر برخی از اعضای مجمع عمومی از علی کفاشیان خواستند بعد از تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال برای ریاست ثبت نام کند، منوط به اینکه حکم صادره از سوی کمیته اخلاق در مورد وی نقض شود. در غیر این صورت او حق حضور در فوتبال را نخواهد داشت، علی کفاشیان ابتدای فصل رئیس هیئت مدیره مس کرمان شده بود. تیمی که در شرف صعود به لیگ برتر است، با گذشت مدتی از حضور کفاشیان در جلسات هیئت مدیره باشگاه مس کرمان، کمیته اخلاق باشگاه را متوجه کرد که حضور او غیرقانونی است و باید حکم صادر برای او را باطل کنند. 
 
 
دوران کفاشیان بهتر از زمان ریاست تاج بود
 
علی کفاشیان پیش از این 8 سال ریاست فدراسیون فوتبال را برعهده داشت، حتی قبل از ریاست تاج هم قصد حضور دوباره در انتخابات فدراسیون را داشت اما برخی مقامات مانع از حضور وی شدند. او پس از انتخاب تاج به عنوان رئیس فدراسیون به عنوان نائب رئیس انتخاب شد تا نشان دهد به فوتبال علاقه مند است و از سویی هیچ خطایی را مرتکب نشده است. جالب اینکه برخی از اعضای مجمع که فضای فوتبال را در دوران کفاشیان و تاج تجربه کردند، معتقدند که دوران کفاشیان از زمان ریاس تاج بهتر بوده است. 
 
این اعضا در تلاش هستند تا بار دیگر کفاشیان را به حضور در انتخابات ریاست فدراسیون ترغیب کنند، البته باید به این نکته اشاره کرد این حضور زمانی قانونی خواهد شد که حکم نهایی کمیته استیناف در مورد پرونده علی کفاشیان و عباس ترابیان صادر شود، این دو 5 سال از سوی کمیته اخلاق محروم شده اند. 
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!