جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۲۰:۵۷
ورزشی - کد خبر : 3995
يكشنبه، ۲۸ ارديبهشت، ۱۳۹۹ - ۸:۰۰

اتفاقات عجیب روز اول فوتبال با کرونا؛ از خوشحالی با سکوهای خالی تا بغل کردن بازیکنان!

اقدام بازیکنان هرتابرلین برخلاف قوانین بوندسلیگا به شمار می رود و تصاویر شادی گل آنان بارها در رسانه ها به عنوان تخلف پخش شده است

اتفاقات عجیب روز اول فوتبال با کرونا؛ از خوشحالی با سکوهای خالی تا بغل کردن بازیکنان!


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، پس از گذشت بیش  از 2 ماه از آخرین رقابت رسمی فوتبال در اروپا ، روز گذشته مسابقات بوندسلیگا آلمان از سر گرفته شد. هفته بیست و ششم رقابت های بودنسلیگا آلمان با 6 دیدار از سرگرفته شد که در مهم ترین دیدار تیم بوروسیا دورتموند مقابل همشهری خود شالکه‌04  به پیروزی پرگل دست پیدا کرد.

  • برد پرگل دورتموندی ها در دربی روهر


از ساعت 18 روز گذشته تیم دورتموند در استادیوم خالی از تماشاگر سیگنال ایدونا پارک میزبان تیم شالکه بود، رقابت این دو تیم همشهری که به دربی "روهر" معروف است همواره حساسیت های خاصی داشته است. با شروع مسابقه تیم دورتموند بازی تهاجمی را ارائه داد و در نیمه نخست با دو گل "ارلینگ هالند" و "رافائل گررو" به سود زنبورها به پایان رسید، نکته جالب توجه نیمه اول شادی پس از گل هالند بود که به نوعی با رعایت نکات بهداشتی و کرونایی انجام شد.

 


در نیمه دوم هم تیم میزبان صاحب توپ و میدان بود و موفق شد خیلی زود توسط "تورگان هازارد" به گل سوم دست پیدا کند، این پایان کار نبود و در دقیقه 63 "رافائل گررو" بار دیگر گلزنی کرد تا دورتموندی ها به پیروزی 4 بر صفر در دربی دست پیدا کنند. در پایان این بازی بازیکنان دورتموند در اقدامی عجیب مقابل سکوهای خالی از تماشاگر استادیوم شادی معروف بعد از پیروزی خود را انجام دادند، در این دیدار تیم شالکه از قانون جدید بوندسلیگا استفاده کرد و به نخستین تیمی تبدیل شد که در یک بازی رسمی 5 تعویض انجام می دهد، دورتموند با این برد 54 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر در رده دوم قرار گرفت.

  • تخلف بازیکنان هرتابرلین با در آغوش گرفتن یکدیگر!


در بازی پرگل دیگر از هفته بیست و ششم بوندسلیگا، تیم های هرتابرلین و هوفنهایم به مصاف هم رفتند که تیم هرتابرلین موفق شد با نتیجه 3 بر صفر از سد میزبان خود عبور کند. اما نکته جالب و عجیب این دیدار شادی پس از گل بازیکنان هرتابرلین بود که در هربار و پس از گلزنی یکدیگر را در آغوش می گرفتند، این اقدام بازیکنان هرتابرلین برخلاف قوانین بوندسلیگا به شمار می رود و تصاویر شادی گل آنان بارها در رسانه ها به عنوان تخلف پخش شده است.

 


در دیگر بازی های روز گذشته، تیم های دوسلدورف و پادربورن به تساوی بدون گل دست پیدا کردند و وولفسبورگ در زمین آگزبورگ به برتری 2 بر یک رسید. تیم مدعی لایپزیش هم مقابل فرایبورگ به تساوی یک بر یک متوقف شد، ادامه رقابت های بوندسلیگا فردا با دیدار بایرن مونیخ و یونیون برلین خواهد بود.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!