جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۰۲:۲۱
بین الملل - کد خبر : 9620
جمعه، ۳۱ ارديبهشت، ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

ابراز تاسف پارلمان رژیم صهیونیستی از آتش بس با غزه

اعضای پارلمان رژیم صهیونیستی آتش بس بدون قید و شرط با غزه را محکوم کردند.

ابراز تاسف پارلمان رژیم صهیونیستی از آتش بس با غزه

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین، اعضای پارلمان رژیم صهیونیستی، آتش بس بدون قید و شرط با غزه و بدون عملی شدن اهداف اسرائیل را محکوم کردند.

ایلیت شاکید عضو کنست رژیم صهیونیستی گفت: توقف بدون قید و شرط جنگ با غزه، شرم آور است.

وی با اشاره به ناکامی نتانیاهو در بازگرداندن اسیران اسرائیلی از غزه افزود: پیروزی فقط با بازگشت فرزندان ما محقق می شود. جدعون ساعر از حزب "امید جدید" نیز گفت: این آتش بس، توافقی ننگین است.ایتمار بن غفیر دیگر عضو کنست رژیم صهیونیستی گفت: آتش بس ننگین و ذلیلانه، تسلیم شدن خطرناک در مقابل حماس است.

‌از ساعت ۲ بامداد روز جمعه، با دخالت برخی طرف های خارجی، آتش بس میان گروه های فلسطینی و رژیم صهیونیستی برقرار شد و ملت فلسطین پیروزی مقاومت را جشن گرفتند. کابینه رژیم صهیونیستی پس از ۱۱ روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه های مقاومت در غزه، پنجشنبه شب در یک نشست ۳ ساعته با اجماع با آتش بس موافقت کرد.

پیام حزب الله به مناسبت پیروزی مقاومت بر رژیم صهیونیستی

جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان درپیامی به مناسبت پیروزی فلسطین بر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مقاومت فلسطین، معادلات گذشته را درهم شکست و قواعد جدیدی را پایه گذاری کرد.  حزب الله روز جمعه با تبریک پیروزی ملت فلسطین بر رژیم صهیونیستی افزود: مقاومت در این نبرد قهرمانانه توانست معادلات گذشته راکه دشمن صهیونیستی تلاش می کرد با سلاح و آتش و جنایت آن را تثبیت کند،  درهم شکست. جنبش مقاومت اسلامی لبنان اضافه کرد: مقاومت فلسطین قواعدی را پایه گذاری کرد که زمینه ساز پیروزی بزرگ درآینده خواهد شد و باردیگرحیات را به آرمان فلسطین و امید را به ملت های مستضعف جهان بازگرداند.

در این بیانیه آمده است: این پیروزی تاثیرات سیاسی، راهبردی و فرهنگی مهمی بر آینده درگیری ها در منطقه برجای خواهد گذاشت.   ملت فلسطین، کشورهای محور مقاومت و همه گروه های سیاسی و مردمی که در سراسر جهان فلسطین را یاری کردند، تاکید و ثابت کردند که این غده سرطانی جنایتکار از خانه عنکبوت سست تر است و چنان دچار ضعف و ناتوانی است که پیروزی کامل در دسترس و قدس از هر زمان دیگری به آزادی نزدیک تر است.

در این نبرد همه توهم ها درباره صلح و راه حل سیاسی و طرح خائنانه معامله قرن و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی فرو ریخت و نشان داد که مقاومت در مسیر پیروزی و آزادی دست برتر دارد.

 

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!