پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۲۰:۳۵
ورزشی - کد خبر : 1879
چهارشنبه، ۰۲ بهمن، ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

آمادگی دختر دونده ایرانی برای کسب سهمیه المپیک

از ابتدای کارم در دوومیدانی اهدافم را برای شکستن رکورد ملی ، ورودی قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان قرار دادم سعی داشتم پله پله برنامه ریزی کنم. برای کسب سهمیه المپیک برنامه ویژه ای دارم

آمادگی دختر دونده ایرانی برای کسب سهمیه المپیک


دونده سرعتی ایران بعد از شرکست در مسابقات آسیایی و جهانی دوومیدانی برنامه کاملی جهت کسب سهمیه المپیک 2020 دارد و امیدوار است رکورد مناسبی را در دو 100 متر ثبت کند.

 


فرزانه فصیحی رکورد دار دو 60 متر داخل سالن جهان اظهار داشت: در رقابت های باشگاهی داخل سالن صربستان رکورد 7.29 ثانیه را ثبت و ورودی مسابقات جهانی را کسب کردم. خدا را شاکرم که رکوردشکنی داشتم ، این مسابقات برای بهبود رکوردهای من مفید بود و هر باری که در آن شرکت می کنم اتفاقات خوبی در دوومیدانی رقم می زنم. مهمترین عوامل موفقیت های اخیر من ، آرامش در تمرینات و کسب تجربه جدید در صربستان است. از هیاهو و حواشی خارج از دوومیدانی دوری می کنم و با تمرکز روی دوومیدانی نتیجه آن را با شکستن رکورد ها می بینم. یکی از امتیازات حضور در صربستان برگزاری مسابقات مختلف است، متاسفانه در ایران تنها یک رقابت قهرمانی کشوری برگزار می گردد که باید در ان جواز حضور در قهرمانی آسیا را کسب کنیم. درواقع حضور دونده ها در رقابت های مختلف و متعدد برای بهبود رکورد ها تاثیر گذار است، موردی که در ایران وجود ندارد.


دونده تیم بلگراد صربستان افزود: در طول این مدت روی تمریناتم تمرکز کامل داشتم و به هیچ وجه ذهن خود را روی افکار منفی سوق ندادم ، در صربستان یاد می گیریم که چگونه چشممان را روی همه موارد منفی ببندیم و مثبت اندیش باشیم. رکوردم توسط فدراسیون جهانی ثبت شده است و فدراسیون ایران بعد از دریافت تمامی اسناد و مدارک و آزمایشات دوپینگ آن را ثبت خواهد کرد. از ابتدای کارم در دوومیدانی اهدافم را برای شکستن رکورد ملی ، ورودی قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان قرار دادم سعی داشتم پله پله برنامه ریزی کنم. برای کسب سهمیه المپیک برنامه ویژه ای دارم و امیدوارم بعد از رکورد 7.29 در دوی 60 متر داخل سالن، رکورد خوبی را در دوی 100 متر ثبت کنم.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!