جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۱۹:۱۹
ورزشی - کد خبر : 5542
سه شنبه، ۱۱ آذر، ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹

آغاز هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ؛ برد پرگل پرسپولیس و توقف فولاد

در دیگر بازی ها، تیم گل گهر سیرجان که در تبریز به مصاف ماشین سازی رفته بود موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد میزبان خود عبور کند

آغاز هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ؛ برد پرگل پرسپولیس و توقف فولاد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس عصر دیروز با برگزاری سه دیدار وارد هفته سوم شد. در دیدار حساس روز گذشته تیم های پرسپولیس و شهرخودرو در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند که درنهایت پرسپولیس به برتری دست پیدا کرد. تیم گل گهر هم با برتری مقابل میزبان خود به صدر جدول تکیه زد، فولادخوزستان اما در زمین خود مقابل آلومینیوم متوقف شد. 
 
پرسپولیس همچنان قصد گل خوردن ندارد
تیم پرسپولیس درحالی مقابل شهرخودرو قرار گرفته بود که همانند بازی قبل با تغییراتی عمده در ترکیب به زمین آمد، یحیی گلمحمدی در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا و با توجه به محرومیت چند بازیکن خود ، ترکیب های متفاوتی را آزمایش می کند. در این دیدار هم وحید امیری و احسان پهلوان دو بازیکن اصلی پرسپولیس از روی نیمکت کار را آغاز کردند، نیمه نخست این دیدار با موقعیت های دو تیم تقریبا متعادل دنبال می شد که در دقیقه 42 سید جلال حسینی با ضربه سر دروازه شهرخودرو را باز کرد. کاپیتان پرسپولیس با این گل به مسن ترین گلزن تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر تبدیل شد، وی همچنین تعداد گل های خود در لیگ را به عدد 20 رساند. 
 
 
در نیمه دوم هم پرسپولیس تیم برتر میدان بود و شهرخودرو روی ضدحملات خطرساز می شد، در دقایق پایانی این نیمه امیری و پهلوان وارد زمین شدند تا بار هجومی پرسپولیس افزایش پیدا کند. پس از ورود این بازیکنان بود که شاگردان گلمحمدی دوبار دیگر توسط نوراللهی و سرلک به گل دست پیدا کردند تا این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود میزبان به پایان برسد. از دیگر نکات این دیدار چهارمین کیلین شیت پیاپی پرسپولیس در لیگ بود که حامد لک دروازبان این تیم را صاحب رکورد در این زمینه کرد. 
 
قلعه نویی با توپ پر لیگ را آغاز کرده است
در دیگر بازی ها، تیم گل گهر سیرجان که در تبریز به مصاف ماشین سازی رفته بود موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد میزبان خود عبور کند. تک گل شاگردان قلعه نویی را زنده روح در دقیقه 81 و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، گل گهر با این پیروزی 10 امتیازی شد و در صدر جدول ایستاد تا شروع غافلگیر کننده ای در لیگ داشته باشد. 
 
 
تیم فولاد خوزستان هم مقابل میهمان خود آلومینیوم اراک بدون گل متوقف شد و فرصت خوبی را برای رسیدن به بالای جدول از دست داد. در ادامه هفته چهارم لیگ برتر امروز 4 دیدار برگزار خواهد شد. 
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!