پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۱۳:۳۸
مانورها و رزمایش ها - کد خبر : 11921
سه شنبه، ۰۲ شهريور، ۱۴۰۰ - ۶:۰۰

آغاز مسابقات بین المللی نظامی 2021

مسابقات بین المللی نظامی 2021، امروز با رشته غواصی عمق، به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در بندر کنارک رسما آغاز شد.

آغاز مسابقات بین المللی نظامی 2021

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، امروز( 2 شهریور) در مراسم افتتاحیه مسابقات بین المللی نظامی 2021 با ورود تیم غواصی ایران و ادای احترام ورزشکاران کشورمان به قهرمان غواصی دوره قبل مسابقات جهانی شهید گرانقدر «محمد اردونی»، مسابقات بین المللی نظامی 2021 در بندر کنارک رسما آغاز شد.

 

طی این مراسم امیر دریادار «حمزه علی کاویانی» جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش، در دیدار با اعضای تیم غواصی عمق (نداجا) ضمن تاکید بر آن که ورزشکاران ایرانی سفرای فرهنگی ملت ریشه‌دار و متمدن ایران اسلامی هستند با اشاره به قدرت روز افزون جمهوری اسلامی ایران در جهان گفت: امروز شاهد آن هستیم که کشور های بزرگ و پیشرفته جهان علاقمند هستند تا در کنار ایران اسلامی که امروزه به عنوان یک قدرت نظامی در جهان شناخته می شود، فعالیت نظامی انجام دهند و این امر نشان دهنده اقتدار نیروی دریایی و جمهوری اسلامی ایران است که به گوش جهانیان رسیده است.

امیر دریادار کاویانی در ادامه خاطر نشان کرد؛ با اشاره به اینکه رقابت‌های این دوره هم به دلیل شیوع ویروس کرونا وضعیت خاصی به خود گرفته است، افزود: در این دوره ورزشکاران و مربیان مجبور شدند یکسال برای حفظ آمادگی‌های‌شان تلاش کنند که این مساله سختی های زیادی برای آنها و خانواده‌هایشان به وجود آورد، از این بابت به همه آنان و خانواده هایشان خدا قوت می‌گویم.

وی افزود: به دلیل اهمیت این رویداد، تمام تدابیر لازم برای ایمنی ورزشکاران در این دوره از مسابقات اتخاذ شده است، چراکه نیروی دریایی ارتش به عنوان میزبان نظامیان برگزیده چندین کشور جهان، نماد جمهوری اسلامی ایران است.

امیر دریادار حمزه علی کاویانی در بخش دیگری از سخنانش، رقابت‌های ورزشی در این سطح را بهانه‌ای برای تعامل میان فرهنگ‌ها و ملت‌ها برشمرد و گفت: ورزشکاران ایرانی سفرای فرهنگی ملت ریشه‌دار و متمدن ایران اسلامی هستند. امیدوارم به برکت دعای خیر مردم، هم در نمایش فرهنگ غنی ایران اسلامی بدرخشند و هم با مدال آوری دل مردم را شاد کنند.

در پایان این دیدار، جانشین فرمانده نیرو دریایی ارتش تصریح کرد: دریا ظرفیتی برای نمایش مردانگی، جوانمردی، پرورش و توسعه دیپلماسی دفاعی و روابط بین‌الملل در سایه مشارکت و همکاری بین کشورها است و درعصری که استبداد و استعمار به شدت به دنبال بر هم زدن تعادل امنیت جهانی است، این گونه فعالیت‌های جمعی، شرایط را برای گسترش و ارتقای امنیت فراهم می‌کند، که امیدواریم امسال نیز مانند سال های گذشته در کنار موفقیت ایران در این مسابقات بتوانیم آنها را به نحو احسن برگزار کنیم.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار مانورها و رزمایش ها
پربیننده‌ترین اخبار مانورها و رزمایش ها
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!