شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۰۸:۳۱
سینما و تئاتر - کد خبر : 13770
جمعه، ۲۱ آبان، ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰

آغاز اجراهای بانوی محبوب من به کارگردانی گلاب آدینه

نمایش «بانوی محبوب من» به کارگردانی گلاب آدینه با حضور فاطمه معتمد آریا بازیگر شناخته شده تئاتر، سینما و تلویزیون از شامگاه پنجشنبه بیستم آبان ماه در تالار اصلی تئاتر شهر اجرا شد.

آغاز اجراهای بانوی محبوب من به کارگردانی گلاب آدینه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از ایلنا، «بانوی محبوب من» نمایشنامه ای به نویسندگی آلن جی لرنر است که به کارگردانی گلاب آدینه به اجرا در آمده است.
 
مراسم نمادین افتتاحیه  این نمایش با حضور فاطمه معتمدآریا و استقبال قابل توجه مخاطبان در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر در شامگاه پنجشنبه بیستم آبان ماه برگزار شد.
 
گلاب آدینه کارگردان نمایش «بانوی محبوب من» در ابتدای این برنامه گفت: تئاتر ما از دوران عجیب کرونا با مشقت بسیار تمرین شد تا امروز پیش روی نگاه شما مخاطبان عزیز تئاتر قرار گیرد، جالب اینکه کمتر کسی فکر می‌کرد این نمایش در این شرایط روی صحنه برود اما این گروه زحمتکش و تلاشگر با من همراهی کردند و می‌توانم بگویم که اینها قهرمانان من هستند.
 
فاطمه معتمد آریا نیز در این مراسم ضمن قدردانی از انتخاب این تئاتر برای اجرا در تالار اصلی تئاتر شهر اظهار داشت: گلاب آدینه از زمان جوانی یک هنرمند حرفه‌ای برخاسته از تئاتر دانشجویی بود که به ما جوان‌ترها که از کانون به تئاتر آمده بودیم همواره راهنمایی‌های ارزنده داشت که بسیار ارزشمند بود. او همواره حضور پرمحبتی داشت و این مهر از همان سال تاکنون در همه جای تئاتر این سرزمین پراکنده است. پس من از او بسیار تشکر می‌کنم من را قابل دانست و برای آیین افتتاح این نمایش از من دعوت کرد. من به خانم آدینه و گروه اجرایی تبریک می‌گویم و امیدوارم همان گونه که تماشاگران درجه یکی دارد، نمایش درجه یکی هم داشته باشد.
 
این هنرمند ادامه داد:  کرونا در این دو سال همه ما را از یکدیگر دور کرد. بنابراین اجرای چنین نمایشی در تالار اصلی تئاتر شهر نعمت بزرگی است که باعث شد برای بهترین اتفاق این روزهای جهان یعنی نمایش دور هم جمع شویم.
 
معتمدآریا در پایان به صورت نمادین پوستر نمایش «بانوی محبوب من» را امضا کرد. 
 
رضا عمرانی، نورا هاشمی، جلیل فرجاد، امیر غفارمنش، میلاد رمضانی (ورجاوند)، شبیر پرستار، مرتضی امینی‌تبار و گلشید بحرایی  برخی از بازیگران این نمایش هستند.
 
نمایش «بانوی محبوب من» هر روز ساعت ۱۸ در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار سینما و تئاتر
پربیننده‌ترین اخبار سینما و تئاتر
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!