پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۲۱:۱۴
ورزشی - کد خبر : 2231
سه شنبه، ۲۲ بهمن، ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰

آشنایی با حریفان امروز تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا

یحیی گلمحمدی با در اختیار داشتن بازیکنانی چون علیپور، بشار رسن، نوراللهی ، ترابی، استوکس و امیری امید زیادی به کسب نتیجه در بازی مقابل الدحیل دارد

آشنایی با حریفان امروز تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا


در روز پایانی از هفته اول لیگ قهرمانان آسیا دو نماینده دیگر ایران در مقابل رقبا صف آرایی می کنند، تیم های پرسپولیس و سپاهان به ترتیب به مصاف الدحیل قطر و العین امارات که از تیم های قدرتمند غرب آسیا به شمار می روند خواهند رفت. نمایندگان کشورمان به عنوان تیم های اول و دوم لیگ برتر ایران کار سختی را در گام اول خود در پیش دارند و باید با آمادگی کامل در زمین بازی حضور پیدا کنند.

 


تیم سپاهان که در گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا با تیم های السد قطر، العین امارات و النصر عربستان همگروه است در نخستین دیدار خود از ساعت 18:20 دقیقه امروز در امارات به مصاف العین خواهد رفت. العین با سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین دو مقام دومی یکی از تیم های مطرح این جام محسوب می شود، هرچند این تیم ستاره معروف خود یعنی عمرعبدالرحمان را دیگر در اختیار ندارد اما حضور بازیکنانی چون محمد عبدالرحمان، شیوتانی ، کایو و بلاژ جوجاک تیم خطرناکی می باشد. جوجاک مهاجم 33 ساله مجارستانی که سابقه بازی در تیم هایی چون آیندهوون هلند، بورسا اسپور ترکیه و ماخاچ قلعه روسیه را در کارنامه دارد تا اینجای فصل موفق به زدن 3 گل و ارسال 5 پاس گل شده است.


البته سپاهانی ها نباید از کایو ستاره برزیلی خط حمله العین غافل شوند، او بارها در مقابل تیم های ایرانی به میدان رفته و حتی در مقابل استقلال هم موفق به گلزنی شده است. تیم سپاهان هم با داشتن کیروش استنلی در خط حمله امیدوار به کسب نتیجه در این بازی خواهد بود، محمد محبی ، امید نورافکن و سید محمد حسینی دیگر امیدهای امیر قلعه نویی برای گلزنی در مقابل شاگردان امانوئل پدرو پرتغالی خواهند بود.

 


پرسپولیس هم از ساعت 18:45 دقیقه به وقت تهران در دوحه به مصاف الدحیل قطر خواهد رفت، سرخپوشان هفتمین تقابل خود را مقابل الدحیل تجربه می کنند. در 6 دیدار قبلی 3 برد سهم پرسپولیس ، 2 برد برای الدحیل و یک دیدار هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است، آخرین تقابل دو تیم به دیدار یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان سال 2018 بر می گردد که پرسپولیس در یک بازی تاریخی با نتیجه 3 بر یک پیروز و به نیمه نهایی صعود کرد. هدایت الدحیل بر عهده الرکراکی مراکشی می باشد که با این تیم نتایج خوبی کسب کرده و در صدر جدول لیگ ستارگان قطر قرار دارد. الدحیل را می توان خانه دوم یوونتوس نامید چراکه سه بازیکن از این تیم در الدحیل توپ می زنند، ماریو مانژوکیچ ستاره کروات در خط حمله، مهدی بن عطیه مدافع مراکشی و هان کوانگ سون مدافع جوان کره ای که به طور قرضی از تیم یوونتوس به الدحیل پیوسته است.


اما بهترین گلزن قطری ها محمد مونتاری است که به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب خواهد بود، الدحیل ادمیلسون جونیور و یوسف المساکنی دو ستاره دیگر خود را در این دیدار در اختیار نخواهد داشت. با این وجود بازهم خط حمله زهرداری مقابل پرسپولیس به میدان می روند، معز علی ستاره جوان تیم ملی قطر در کنار مانژوکیچ کار سختی را برای مدافعان پرسپولیس ایجاد خواهند کرد. در سوی مقابل یحیی گلمحمدی با در اختیار داشتن بازیکنانی چون علیپور، بشار رسن، نوراللهی ، ترابی، استوکس و امیری امید زیادی به کسب نتیجه در بازی مقابل الدحیل دارد، پرسپولیس در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا با تیم های التعاون عربستان، الدحیل قطر و الشارجه امارات همگروه است.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!