پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۰۱:۵۳
ورزشی - کد خبر : 5788
جمعه، ۲۸ آذر، ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

آشنایی با 5 ستاره تیم اولسان هیوندای در فینال مقابل پرسپولیس

نکته جالب توجه بازیکنان تاثیرگذار اولسان هیوندای این است که به جز یانسن 29 ساله بقیه بازیکنان بالای 30 سال سن دارند

آشنایی با 5 ستاره تیم اولسان هیوندای در فینال مقابل پرسپولیس
تنها یک روز به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم های پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی باقی مانده است ، به همین بهانه قصد داریم تا به معرفی 5 ستاره تیم اولسان رقیب نماینده ایران در مسابقه نهایی بپردازیم. تیم اولسان از قدرت های لیگ کره جنوبی محسوب می شود و هم اکنون با در اختیار داشتن بهترین خط حمله و بهترین خط دفاعی قهرمان "کی لیگ" کره جنوبی است. در ادامه به معرفی 5 بازیکن تاثیرگذار این تیم خواهیم پرداخت که نقش پررنگی در موفقیت های اولسان داشته اند. 
 
لی چونگ-یونگ (72)
این بازیکن 32 ساله که در پست بال راست برای اولسان هیوندای به میدان می رود سابقه طولانی در لیگ های اروپایی دارد. او که از تیم سئول کره جنوبی فوتبال خود را آغاز کرد، در سال 2009 به تیم بولتون واندرز انگلستان پیوست. یونگ به مدت 6 سال در این تیم حضور داشت و در 176 بازی برای بولتون به میدان رفت، وی سال 2015 از بولتون به تیم کریستال پالاس منتقل شد و در لیگ جزیره بازی کرد. هرچند مدت حضور یونگ در کریستال کوتاه بود و او در سال 2018 راهی بوخوم آلمان شد، پس از 3 فصل حضور در بوخوم و انجام 35 بازی به اولسان هیوندای پیوست. 
 
 
یونگ برای تیم ملی کره جنوبی هم به میدان می رود و 89 بازی ملی و 9 گل در کارنامه او دیده می شود. 
 
یون بیت-گرام (10)
 
 
شاید نام آشناترین بازیکن حاضر در ترکیب اولسان هیوندای برای ایرانی ها همین بیت-گرام باشد، بازیکن 30 ساله ای که با گلزنی در جام ملت های آسیا 2011 مقابل ایران باعث حذف تیم ملی کشورمان شد.  با این وجود او سابقه بازی در لیگ های اروپایی را ندارد و همچنین تنها 15 بازی ملی در کارنامه وی دیده می شود. اما شماره 10 اولسان یک مهره کلیدی برای این تیم به شمار می رود و اکثر حملات آنها توسط این بازیکن طراحی می شود. 
 
دیو بولتویی (4)
 
 
مدافع مستحکم هلندی که رهبر خط دفاعی اولسان به شمار می رود، او سابقه بازی برای تیم های اوترخت و هیرنفین هلند و نورنبرگ آلمان را در کارنامه دارد. بولتویی در سال 2019 به اولسان ملحق شد و توانست در ترکیب اصلی این تیم جایگاه ثابتی داشته باشد. وی از قدرت بدنی بالایی برخوردار است و همچنین پاس های در عمق خوبی را برای مهاجمان تیم ارسال می کند. 
 
بیورن یانسن (19)
 
 
مهاجم 29 ساله بلند قامت نروژی که در این فصل لیگ قهرمانان هم عملکرد خوبی از خود برجای گذاشته است، یانسن که در عضویت تیم ملی نروژ هم می باشد سابقه بازی در تیم های آلکمار هلند و روزنبرگ اتریش را در کارنامه دارد. برخلاف سایر بازیکنان بلند قامت او از تکنیک خوبی هم برخوردار است و در نبرد های یک در مقابل یک موفق عمل می کند. یانسن اغلب به صورت یار تعویضی وارد میدان می شود و تاثیرگذار هم بوده است، اما شاید او سورپرایز اولسان برای دیدار فینال باشد و از ابتدا در ترکیب قرار بگیرد. 
 
جونیور نگرائو (9)
 
 
جونیور برزیلی در واقع بهترین بازیکن اولسان هیوندای به شمار می رود، این بازیکن 33 ساله از زمان پیوستن خود به تیم کره ای عملکرد فوق العاده ای از خود بر جای گذاشته است. او در 94 بازی برای اولسان به میدان رفته و 67 گل به ثمر رسانده است، وی همچنین در لیگ قهرمانان آسیا 2020 هم درخشان ظاهر شده و گل صعود به فینال اولسان را به ثمر رساند. 
 
نکته جالب توجه بازیکنان تاثیرگذار اولسان هیوندای این است که به جز یانسن 29 ساله بقیه بازیکنان بالای 30 سال سن دارند و این مسئله می تواند برای تیم پرسپولیس نکته مثبتی از نظر خستگی بازیکنان رقیب در جریان بازی باشد. 
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!