چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403 | Wednesday 24th of April 2024
۱۷:۵۴
فناوری - کد خبر : 1524
چهارشنبه، ۱۱ دي، ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

آزمایش پردازنده موبایل اسنپ دراگون 865

جدیدترین پردازنده موبایل با نام اسنپ دراگون 865 در برنامه تست تلفن های هوشمند با نام AnTuTu مورد آزمایش قرار گرفته است.

آزمایش پردازنده موبایل اسنپ دراگون 865

به گزارش ایران زمین به نقل از پرتال دیجیتال ترند، جدیدترین پردازنده موبایل با نام اسنپ دراگون 865 در برنامه تست تلفن های هوشمند با نام AnTuTu مورد آزمایش قرار گرفته است. در نتیجه این تحقیقات پرچمداران اصلی سال 2020 بر اساس این تراشه ساخته شده اند.

در تست های مصنوعی، پردازنده کوآلکام با امتیاز 564.970 امتیاز در راس قرار گرفت، و پیش از نسخه قبلی تراشه اسنپ دراگون 855 و Apple A13 Bionic که دستگاه های خط آیفون 11 را تجهیز کرده بودند، قرار گرفت.

دستگاه هایی که مورد تست قرار گرفتند علاوه بر این که دارای سیستم تراشه 865 بلکه دارای 12 گیگابایت رم و 128 گیگ حافظه داخلی بودند. کارشناسان این نشریه این ویژگی ها را به عنوان بهترین خصوصیات تلفن های هوشمند سال 2020 نام می برند.

دیجیتال ترندز خاطرنشان کرد: بیشترین نتایج از تراشه ها در حالت افزایش عملکرد نشان داده می شود. در حالت عادی، قدرت پردازنده در حدود 10،000 نقطه پایین تر تخمین زده می شود. به عقیده کارشناسان، برای صرفه جویی در مصرف باتری و محافظت در برابر گرمای بیش از حد، باید حالت حداکثر عملکرد دستگاه تلفن هوشمند را غیرفعال کرد.

Xiaomi Mi 10 و Samsung Galaxy S11 با پردازنده اسنپ دراگون 865

از جمله تلفن های هوشمندی که تراشه اسنپ دراگون 865 را دریافت می کند باید به Xiaomi Mi 10 و Samsung Galaxy S11 اشاره کرد که در نیمه اول سال 2020 عرضه می شود. در 11 دسامبر، مشخص شد که به دلیل افزایش بهره وری در تلفن های هوشمند Galaxy S11، سامسونگ پردازنده خود را تعویض نموده و از پردازنده کوآلکام استفاده می کند.

گفتنی است، اسنپ‌دراگون به عنوان خانواده سیستم روی تراشه مخصوص تلفن هوشمند و تبلت بر پایه معماری کم مصرف ساخت شرکت کوآلکام  است.

کوالکام شرکت در زمینه ساخت و تولید سیستم روی تراشه  و پردازنده‌های موبایل نیز فعالیت می‌نماید و این محصولات را، به شرکت‌هایی نظیر اچ تی سی، سامسونگ، سونی، هوآوی، شیائومی، ال جی، نوکیا عرضه می‌کند، که در جهت ساخت و تولید گوشی‌های تلفن همراه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار فناوری
پربیننده‌ترین اخبار فناوری
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!