پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۱۱:۴۶
اجتماعی - کد خبر : 2893
چهارشنبه، ۲۸ اسفند، ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

آخرین آمار و تلفات چهارشنبه آخر سال

با وجود هشدار ها درباره چهارشنبه آخر سال متاسفانه برخی در این چهارشنبه سوری مصدوم شدند و طبق آخرین اخبار 2 نفر نیز جان خود را از دست دادند.

آخرین آمار و تلفات چهارشنبه آخر سال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از فارس، آخرین شب چهارشنبه سال همواره با نام چهارشنبه سوری شناخته می شود چهارشنبه ای که متاسفانه سالهاست به جای چهارشنبه سوری چهارشنبه سوزی شده است.

در زیر اخبار مرتبط با این روز و شب را می‌خوانید :

00:25-  751 مصدوم

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت تاکنون  751 نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال مصدوم شدند که از این تعداد  612 مرد و 139 زن هستند و همچنین 520 نفر از این افراد پس از درمان از مراکز درمانی مرخص شده‌اند.

از این تعداد 39 نفر دچار قطع عضو و 220 نفر با مصدومیت چشمی مواجه شدند. تهران با 190 مصدوم بیشترین تعداد مصدومان را دارد و پس از آن آذربایجان غربی با 93 و آذربایجان شرقی با 82 مصدوم در رده‌های بعدی هستند.

23:20- مصدومیت 603 نفر

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت تاکنون 603 نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال مصدوم شدند که از این تعداد 494 نفر مرد و 109 نفر زن هستند و همچنین 399 نفر از این افراد پس از درمان از مراکز درمانی مرخص شده‌اند.

از این تعداد 32 نفر دچار قطع عضو و 183 نفر و مصدومیت چشمی مواجه شدند تهران با 150 مصدوم بیشترین تعداد مصدومان را دارد و پس از آن آذربایجان شرقی با 71 مصدوم و آذربایجان غربی با 67 مصدوم در رده‌های بعدی هستند.

23:00- مصدومیت 540 نفر

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت تاکنون 540 نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال مصدوم شدند که از این تعداد 447 نفر مرد و 93 نفر زن هستند و همچنین 358 نفر از این افراد پس از درمان از مراکز درمانی مرخص شده‌اند.

از این تعداد 28 نفر دچار قطع عضو و 149 نفر و مصدومیت چشمی مواجه شدند تهران با 141 مصدوم بیشترین تعداد مصدومان را دارد و پس از آن آذربایجان غربی با 58 مصدوم و آذربایجان شرقی با 52 مصدوم در رده‌های بعدی هستند.

22:50- پسر بچه 12 ساله: مشغول نگاه کردن ترقه بازی بودم

نوجوان 12 ساله گفت: در محلی مشغول تهیه مواد محترقه بودند که من نیز در آنجا ایستاده بودم و مواد محترقه نداشتم  و تماشا می کردم که یکدفعه آتش گرفت و انفجار پیش آمد و آسیب دیدم.

22:45- بازدید سخنگوی اورژانس از بیمارستان فارابی

مجتبى خالدى رئیس مرکز مدیریت بحران و هدایت عملیات وزارت بهداشت در بیمارستان فارابى حضور پیدا کرد و از نزدیک از روند درمان مصدومان چهارشنبه سورى مطلع شد.

 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!