شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۱۵:۳۷
فرهنگ و هنر - کد خبر : 775
پنجشنبه، ۲۵ مهر، ۱۳۹۸ - ۹:۰۰

آخر این هفته با تلویزیون

آخر هفته است و طبق روال هر هفته در آخر هفته با تلویزیون، فیلم های تلویزیونی این هفته را مرور می کنیم.

آخر این هفته با تلویزیون

به گزارش گروه فرهنگی ایران زمین، این هفته همزمان با اربعین، حدود ۵۰ فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن را به روی آنتن سیما می رود.

مخمصه، شیار 143، چهارصد روز، تا انتها حضور، ستاره‌‌خضرا، یاسین، خرس ‌مهتاب، یک تابستان پرهیجان، ترانه پاییزی، قدم‌زدن در بهشت، گهواره‌خالی، کربلا جغرافیای یک تاریخ، یونس، بار دیگر باران، به خاطر برادرم، چتر عاشقی، تنها میان امواج، لونه شغال، پیش خواهد آمد، ناخواسته، «خرس قطبی کوچولو2»، پنج کودک جسور، خانه‌ای کنار دریا، سوار در باران، حبیب آقا، یتیم‌خانه ایران، جاودانگی، ساعت یک نیمه شب، یک ماه دوست‌داشتنی، تاریکی، بازمانده، حوض نقاشی، بازگشت به رودخانه برفی، ترانه آتش، خورشید، انتخاب اَدل، در اعماق دریا  1و 2، بازماندگان، ناپدید شده، مردی شبیه باران، غوطه‌ور، محموله سری، امتیاز، لبه تیغ، «من هنوز آلیس هستم»، «دزد و قهرمان»، «پرواز خاموش» و «هشت میلیمتری» لیست فیلم هایی هستند که این هفته در روزهای پنج‌شنبه، جمعه و شنبه 25، 26 و 27 مهر از شبکه‌های مختلف سیما پخش می شوند.

«تا انتها حضور» پنج‌شنبه ساعت 23 از شبکه یک

این فیلم به کارگردانی علی شاهیده، روایتگر قصه دختری به نام گلی که نذر می‌کند تا با دستان خود، فرشی ببافد و آن را به حرم امام‌حسین(ع) هدیه کند که این آغاز راه است.

«ستاره خضرا» جمعه ساعت 16 از شبکه یک

«ستاره خضرا» به کارگردانی محمدرضا ورزی، ماجرای زمانی است  که خولی مأموریت پیدا می‌کند که سر مبارک امام حسین(ع) را به دربار یزید عرضه کرده و در مقابل آن پول دریافت کند.

«یاسین» شنبه ساعت 16 از شبکه یک

«یاسین» به کارگردانی علی بیطرفان، داستان زوج جوانی است که در نظر دارند مرسولات موکبی در کربلا را ارسال کنند...

«خرس مهتاب» پنج‌شنبه ساعت ‌‌8 صبح از شبکه دو سیما

«خرس مهتاب» داستان خلبان تازه کاری که هواپیمایش آسیب دیده، با ماه تصادف می‌کند و باعث به زمین افتادن آن می‌شود.

«یک تابستان پرهیجان» جمعه ساعت 01:20 بامداد از شبکه دو سیما

در این فیلم به کارگردانی فرانسیس لکلرک، با بازی پاتریک روبیتیل، پیر لوک فانک و ژاسینته لاگو خواهیم دید: تعدادی از دانش‌آموزان 12 ساله در تابستان با تیم بیسبال مدرسه دچار مشکل شده؛ مجبور می‌شوند در آن شرکت نداشته باشند.

«ترانه پاییزی» جمعه ساعت 8 از شبکه دو

«ترانه پاییزی» به کارگردانی حسن آخوندپور، در مورد ملوک خانم است که در خانه قدیمی خود به تنهایی زندگی می کند.

«قدم زدن در بهشت» شنبه 20 دقیقه بامداد از شبکه دو

این فیلم به کارگردانی علی بهادر، دادستان شهاب وکیل دادگستری در آستانه ازدواج با رهاست؛ پدر رها در پی بروز مشکلی اساسی و جعل امضای پدر شهاب دوست و شریک تجاری خود، به شدت با هم اختلاف پیدا کرده‌اند، است.

«گهواره خالی» شنبه ساعت 8 از شبکه دو سیما

داستان فیلم به کارگردانی شهرزاد سالمی، درباره دو برادر به نام‌های حسین و امیرعباس است که تلاش دارند تا با کمک دوستانشان در محل، به مادر یک شهید برای برگزاری هیئت عزاداری امام حسین(ع) کمک کنند.

 «کربلا جغرافیای یک تاریخ» شنبه ساعت 16:35 از شبکه دو

این مستند روایی به کارگردانی داریوش یاری، در فاز نخست مروری مستند گونه بر حرکت حماسی امام حسین(ع) از ابتدا تا پس از شهادت در روز عاشورا دارد و در فاز بعدی چگونگی عزاداری در فرهنگ های مختلف در جهان را در ماه محرم بررسی می‌کند.

«بار دیگر باران» پنج‌شنبه ساعت 10 از شبکه سه

این فیلم تلویزیونی به کارگردانی سیدحامد حسن‌پور، داستان زنی است که وسایل نذری فراهم کرد است تا برای سلامتی دخترش نذری آماده کند اما به دلایلی نمی‌تواند این کار را انجام دهد.

«به خاطر برادرم» جمعه ساعت 30 دقیقه بامداد از شبکه سه

در این فیلم به کارگردانی وان سو یانگ، با بازی یانگ سو دو، اک هریس، دای هان جی، دویانگ در ورزش جودو، ورزشکار صاحب نام و مشهوری است که صاحب جوایز بین‌المللی شده است؛ تا اینکه در یکی از مبارزات به دلیل شدت ضربه بیناییش را از دست می‌دهد و برای همیشه نابینا می شود.

«چتر عاشقی» جمعه ساعت 8 شبکه سه

این فیلم به کارگردانی نیلوفر شهیدی، زندگی دختری جوان به نام ریحانه را روایت می‌کند که در آستانه ایام عزاداری امام حسین(ع) وارد خانه‌ای قدیمی می‌شود؛ با ورود وی به این خانه اتفاقاتی رقم می‌خورد که باعث اختلاف بین همسایه‌ها می‌ شود.

«تنها میان امواج» جمعه 14:30 از شبکه سه

در خلاصه داستان فیلم به کارگردانی جیمز مارش،  با بازی راشل ویز، کولین فرت و دیوید تیولیس آمده است: دونالد کراست کارمند یکی از شرکت های بهره برداری الکتریکی است. او روابط بسیار عاشقانه و صمیمی ای با همسر و 3 فرزند خود داشته و آرزو دارد تا همسر و فرزندانش را در رفاه و آسایش ببیند.

«لونه شغال» جمعه ساعت 19 از شبکه سه

در این فیلم به کارگردانی رضا دادویی، خواهیم دید: پلیس مبارزه با مواد مخدر یک اشپزخانه شیشه را زیر یک کانتیر در یک انبار ماشین‌های اسقاطی کشف می‌کنند؛ در همان حوالی جنازه سوخته فردی به نام سعید را می‌یابند که در کار قاچاق و تولید موادمخدر بوده است. بعد از تحقیق متوجه می‌شوند که پدر سعید و خواهر ناتنی او رویا از کشته‌شدن او زیاد ناراحت نیستند زیرا او همیشه باعث ازار و ناراحتی آنها بوده است.

«پیش خواهد آمد» شنبه ساعت 10 شبکه سه

این فیلم به کارگردانی بهروز شعیبی، زندگی غلام، آوا و بهنام را روایت می‌کند که دو روز مانده به تاسوعا در زندگی هر کدامشان گرهی می‌افتد و هرکدام از این سه فرصت کوتاهی دارند تا مشکل خود را...

سیامک صفری، مهدی صباغی، یکتا ناصر، جواد عزتی، شیوا ابراهیمی، لیلا شوقی، علیرضا زمانی‌نسب و مصطفی ساسانی در فیلم تلویزیونی «پیش خواهد آمد» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«شیار 143»شنبه ساعت 14:30 از شبکه سه

در این فیلم به کارگردانی نرگس آبیار، یونس پسر مش الفت با عده‌ای از جوانان روستا کار در کارخانه مس کرمان را رها می‌کنند تا عازم جبهه شوند. پس از مدتی ارتباط یونس با خانه قطع می‌شود و همه حدس می‌زنند که او اسیر شده است. اسرا آزاد می‌شوند و باز هم خبری از یونس نیست. الفت بیقرار پسرش از هر کس و هر جا نشانی او را می‌گیرد. عاقبت تماس می‌گیرند و می‌گویند که خبری از یونس در راه است. الفت خانه را آب و جارو می‌کند اما ...

مریلا زارعی، گلاره عباسی، مهران احمدی و جواد عزتی در فیلم سینمایی «شیار 143» ایفای نقش کرده‌اند.

 «ناخواسته» جمعه ساعت 20:30 از شبکه چهار

این فیلم به کارگردانی برزو نیک‌نژاد، درباره طلبه جوانی است که از قم به سمت نائین حرکت می‌کند و برای خرج سفر و تنها نماندن چند مسافر نیز سوار می‌کند.

مهرداد صدیقیان، الناز حبیبی، مهتاب کرامتی و ستاره اسکندری در فیلم سینمایی «ناخواسته» ایفای نقش کرده‌اند.

«خانه‌ای کنار دریا» جمعه 13:30 از شبکه پنج

در این فیلم به کارگردانی رابرت گیودی گوئین، با بازی آرین آسکاردی، جین پیر داروسین و ژرارد میلان خواهیم دید: آنژل که در پاریس یک بازیگر تئاتر مطرح است به خانه پدری اش در یک شهر کوچک ساحلی بازگشته است.

«حبیب آقا» شنبه ساعت 13:30 از شبکه پنج

این فیلم به کارگردانی محمد حمزه‌ای، داستان پیرمردی به نام حبیب آقا و پسرش رضا را روایت می‌کند. تا ...

حسین ملکی، سجاد افشاریان، امید روحانی و بهنام تشکر در این فیلم بازی کرده‌اند.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار فرهنگ و هنر
پربیننده‌ترین اخبار فرهنگ و هنر
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!