شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۱۱:۲۰
- کد خبر : 86
شنبه، ۲۹ تير، ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰

آتش سوزی انبار لوازم الکتریکی در لاله زار

ساعت ۱۵ ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در یک مجتمع تجاری در خیابان لاله‌زار کوچه مصباح اعلام شد و بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات کامل از جمله خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

آتش سوزی انبار لوازم الکتریکی در لاله زار

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران، در گفتگو با رسانه ها اعلام کرد: ساعت ۱۵ ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در یک مجتمع تجاری در خیابان لاله‌زار کوچه مصباح اعلام شد و بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات کامل از جمله خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

ملکی افزود: محل آتش‌سوزی یک مجتمع تجاری پنج طبقه بود که البته ۴ طبقه هم زیرزمین داشت و حریق در طبقه منفی چهار اعلام شده بود و دود به طبقات فوقانی هم سرایت کرده بود.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان با استفاده از دستگاه‌های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده به طبقه منفی چهار رفتند و مشاهده کردند که در یکی از انباری‌ها به وسعت ۴۰ متر که مقدار زیادی لوازم الکتریکی و ادوات برقی و کابل و سیم برق در آن نگهداری می‌شد آتش‌سوزی شده و آتش کاملاً شعله‌ور بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی افزود: این انبار یکی از انبارهایی بود که با توری‌های فلزی و فنس به صورت ابتدایی درست شده و جزو انباری‌های تعبیه شده از ابتدا در ساختمان نبود و احتمالاً بخشی از پارکینگ‌ها را به انباری بدل کرده بودند که دچار آتش سوزی شده و کاملاً شعله‌ور بود.آتش‌نشانان سریعاً عملیات را آغاز کردند و خوشبختانه آتش خیلی زود خاموش شد و از گسترش بیشتر و سرایت آتش به انباری‌ها یا مواد قابل اشتعال موجود جلوگیری شد.

ملکی اعلام کرد: در این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم اما چون دود به طبقات بالایی هم سرایت کرده بود آتش‌نشانان کسبه را از ساختمان خارج کردند که بتوانند تخلیه دود و ایمن‌سازی ساختمان را به خوبی انجام دهند.

وی در پایان گفت: ظاهراً برخی از کسبه برای خارج شدن از محل کارشان به هر دلیل مقاومت می‌کردند که خواهش ما از همه این است که در محل حادثه با فرماندهان آتش‌نشانی همکاری لازم را داشته باشند چرا که فرماندهان آتش‌نشانی در صورتی که موضوعی را مطرح می‌کنند تمام جوانب را در نظر گرفته‌اند و این بهترین کاری است که می‌توانید برای سلامتی خود انجام دهید.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!