پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۰۵:۲۶
دفاعی نظامی - کد خبر : 16877
پنجشنبه، ۱۷ آذر، ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰

استقلال، تمامیت ارضی و رهبری از خطوط قرمز ارتش جمهوری اسلامی ایران است

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: استقلال، تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی، رهبری، امنیت، یکپارچگی ملت و مقدسات از جمله خطوط قرمز ارتش جمهوری اسلامی ایران است و برای آن‌ها جان خود را فدا خواهیم کرد.

استقلال، تمامیت ارضی و رهبری از خطوط قرمز ارتش جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، با فرارسیدن روز دانشجو امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش با حضور در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری بر اهمیت علم و علم‌آموزی تأکید کردند. 

فرمانده کل ارتش در ابتدا روز دانشجو را تبریک گفت و با تأکید بر روحیه استکبار ستیزی این روز، اضافه کرد: روز دانشجو تبلور روحیه استکبار ستیزی ملت شریف ایران و تمامی جوانان و دانشجویان این خاک قهرمان‌پرور است که بر باور خود ایستادند و حقانیت را سرلوحه کار خود قرار داده و از دخالت بیگانگان در استقلال، عزت و سربلندی ایران اسلامی، اعلام انزجار کردند.

وی با اشاره به روحیه قهرمان پروری دانشگاه هوایی ستاری، ادامه داد: نیروی هوایی الهی به عنوان یک نیروی پیشگام به صورت علنی و رسماً از ۱۹ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ با اراده‌ای فولادین و شجاعتی مثال زدنی، استکبار ستیزی را در کشور آغاز و این امر در دوران دفاع مقدس و پس از آن نیز ادامه پیدا کرد.

سرلشکر موسوی در ادامه از توطئه‌های دشمن برای نابودی انقلاب ملت و علت های اصلی شکست نقشه های آن ها سخن به میان آورد و تصریح کرد: از زمان پیروزی انقلاب تا به امروز استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی انواع توطئه‌ها را علیه انقلاب اسلامی اجرا کرد تا راه را بر این ظهور و حضور عزت‌مندانه سد کنند، اما به برکت وجود رهبری و ملتی غیور، این انقلاب نه تنها خدشه‌دار نشد بلکه شکوهمندانه‌تر از قبل رشد کرد.

وی با تأکید بر اهمیت جنگ ترکیبی که برنامه امروز دشمن برای خرابکاری و حمله به ایران است، افزود: جنگ ترکیبی، جنگی در ابعاد سیاسی، اجتماعی، نظامی، امنیتی، دیپلماسی و حوزه‌های دیگر است که بدترین آسیب آن، جراحات و صدمات وارده به برادران، خواهران و ملت خودمان است.

فرمانده کل ارتش بی احترامی به پرچم ایران را غیر قابل تحمل دانست و گفت: ما به عنوان ارتشیان جان بر کف، قشری هستیم که هر روز زیر پرچم سه رنگ کشورمان به احترام می‌ایستیم و بی احترامی نسبت به آن را برنمی‌تابیم.

امیر سرلشکر موسوی با اشاره به اهمیت علم‌آموزی و حضور دانشجو در ارتش به عنوان رکن پایداری کشور، بیان کرد: ارتش رکن استقلال و پایداری کشور است و نمی‌تواند نسبت به متوقف کردن قافله علم بی تفاوت باشد، چرا که می‌داند دنیا به سرعت در حال پیشروی در علم و فناوری است و یک روز تعلل در علم آفرینی و علم آموزی موجب عقب‌ماندگی خواهد شد.

فرمانده کل ارتش حضور رهبری را بزرگترین امتیاز جمهوری اسلامی برشمرد و تصریح کرد: بزرگترین امتیاز جمهوری اسلامی ایران موضوع رهبری است، موهبتی که بیش از همه مورد هجمه دشمن است. امروز ارزش‌هایی که مورد حمله دشمن قرار گرفته، همچون سیبلی است که مرکزیت آن ولایت و رهبری است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان سخنان خود خاطرنشان شد: استقلال، تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی، رهبری، امنیت، یکپارچگی ملت و مقدسات از جمله خطوط قرمز ارتش جمهوری اسلامی ایران است و برای آن‌ها جان خود را فدا خواهیم کرد.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!