سه شنبه، 28 فروردين، 1403 | Tuesday 16th of April 2024
۱۲:۰۵
دولت - کد خبر : 16780
دوشنبه، ۰۷ آذر، ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰

دستور رئیس جمهور به وزارت اقتصاد

در عصر یکشنبه و در جلسه دولت، رئیس جمهور به وزیر اقتصاد دستور داد که عقب ماندگی ها در زمینه مولدسازی دارایی های دولت را پیگیری و جبران کند.

دستور رئیس جمهور به وزارت اقتصاد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی  ، رئیس جمهور محترم دولت سیزدهم در جلسه عصر یکشنبه 6 آذر 1401 هیات دولت و با اشاره به جلسه اخیرشان با روسای قوا و تاکید بر نگاه مشترک و هماهنگ بین قوا در زمینه «مولدسازی دارایی‌های دولت»، وزارت اقتصاد و دارایی را مکلف کرد برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در این زمینه ، این موضوع را با همکاری همه نهاد ها ، دستگاه‌ها و سازمان‌ها ،  تا رسیدن به نتیجه مطلوب با جدیت پیگیری کرده وگزارش آن را به سمع و نظر ایشان برساند.
 
رئیس جمهور بار دیگر و این بار در جلسه هیات دولت از برد شیرین تیم ملی فوتبال در مسابقات جام جهانی در برابر ولز ابراز خرسندی کرد و از تلاش‌ همه‌ی مسئولان وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و همچنین سرمربی، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی برای کسب این برد ارزشمند قدردانی کرد  و گفت : این پیروزی و موفقیت موجب شادی همه مردم ایران شد  و همچنین سبب همدلی بین تمام اقاشر جامعه و انسجام ملی شد و هم ما و هم مردم ایران امیدوارند که تیم ملی کشورمان در رقابت‌ بعدی برابر آمریکا نیز به  پیروزی برسد.
 
 رئیس جمهور همچنین در پی صحبت های خود اضافه کرد که در سفر به بندر جاسک و بازدید از منطقه دوم دریایی ولایت ، از تلاش‌ها و زحمات همه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در توسعه این منطقه قدردانی کرده و این دستاورد را محصول روحیه ، همبستگی ، اندیشه و فکر جهادی و بسیجی فرماندهان و کارکنان این نیرو شناخت.
 
همچنین رئیسی دستور داد که هرچه زودتر پیش نویس قانون برنامه هفتم توسعه را سازمان برنامه و بودجه تهیه و به ایشان ارائه کند ، رئیس جمهور به همه وزرا و نهادها دستور داد که در جریان این امر با سازمان برنامه و بودجه نهایت همکاری را به عمل آورند.
 
در نهایت رئیس جمهور محترم دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران یکبار دیگر هفته بسیج را تبریک گفت و عنوان کرد که باید فرهنگ بسیج و بسیجی در تمام سازمان ها و ارگان های حکومتی وجود داشته باشد.
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دولت
پربیننده‌ترین اخبار دولت
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز سه شنبه، 28 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!