پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۲۰:۴۱
فوتبال و فوتسال - کد خبر : 16839
دوشنبه، ۱۴ آذر، ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰

انگلیس به راحتی قهرمان آفریقا را شکست داد

تیم ملی انگلیس در یک بازی راحت توانست سنگال ، قهرمان آفریقا را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد ، انتظار می‌رفت سنگال کار را برای انگلیس سخت کند ولی اینگونه نشد.

انگلیس به راحتی قهرمان آفریقا را شکست داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، روز یکشنبه 13 آذر 1401 و از ساعت 22:30 دقیقه به وقت ایران در قطر یک بازی دیگر از مرحله یک شانزدهم نهایی برگزار شد که یک نماینده از اروپا  با یک نماینده از آفریقا به رقابت پرداختند که در نهایت بازی به صود نماینده قاره اروپا به اتمام رسید.

بازی در حالی برگزار میشد که برنده این دیدار باید به مصاف فرانسه می‌رفت ، بازی کمی متعادل بود وانگلیس بیشتر سعی میکرد از کناره ها به سنگال فشار وارد کند ، حتی هافبک های مرکزی انگلیس هم بیشتر توپ ها را به کنارها ارسال می‌کردند.

تیم سنگال نیز برای تهدید کردن دروازه انگلیس بیشتر از سمت چپ طراحی حمله میکرد ، در بال چپ بازیکن سرعتی خوبی داشتند که با استفاده از آن در فکر دور زدن خط دفاع انگلیس بودند.

در نهایت و یک بازی کش و قوس دار این انگلیس بود که توانست با کار خوب وترکیبی هافبک ها به گل اول مسابقه برسد و جوردن هندرسون کاپیتان لیورپول توانست دروازه سنگال را باز کند.

در ادامه سنگال بالا آمد و سعی کرد در مرکز زمین صاحب توپ و موقعیت شود ولی بازیکنان انگلیس به خوبی توانستند بازی را مدیریت کنند ، چند موقعیت ضعیف برای سنگال ایجاد شد ولی نتوانستند از آن بهره ای ببرند.

در وقت اضافه نیمه اول بازی این کاپیتان تیم ملی انگلیس بود که توانست اختلاف را دو برابر کند تا بازی با همین دو گل در نیمه اول به پایان برسد.

بازی در نیمه دوم طبق انتظار پیش رفت ، چرا که انگلیس با نمایش مطلوب خود در نیمه اول میتوانست بازی را کنترل کن و به سنگال اجازه بازی سازی را ندهد.

سنگال سعی داشت یکی از گل های خورده را جبران کند ولی در انجام این کار موفق نبود تا اینکه بوکایو ساکا با یک ضربه نرم و دقیق توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند.

بی شک یکی از تاثیر گذار ترین بازیکنان زمین بلینگام بود که خط هافبک انگلیس با طراوت بالایی بازی میکرد ، این بازیکن 19 ساله باشگاه دورتمند از همین الان خواهان زیادی پیدا کرده و باشگاه هایی مانند رئال مادرید ، لیورپول ، چلسی و منچستر یونایتد در فکر خرید این استعداد جوان هستند.

بعد از گل بوکایو ساکا بازی متعادل پیش میرفت و در نتیجه انگلیس با همان 3 گل صعود کرد و به مصاف فرانسه خواهد رفت.

تصاویری از این بازی :

جدول رقابت های دور حذفی به این شکل است :

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار فوتبال و فوتسال
پربیننده‌ترین اخبار فوتبال و فوتسال
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!