پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۱۳:۴۱
فوتبال و فوتسال - کد خبر : 16821
شنبه، ۱۲ آذر، ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰

برزیل بعد از 24 سال شکست خورد ، سوئیسی ها ، هم جنگ را بردند هم صعود کردند

در شب گذشته و در آخرین بازی های مرحله گروهی جام جهانی ، برزیل از پیش صعود کرده مقابل کامرون باخت ، دیدار نفسگیر صربستان و سوئیس به سود سوئیس تمام شد و به همراه برزیل صعود کردند.

برزیل بعد از 24 سال شکست خورد ، سوئیسی ها ، هم جنگ را بردند هم صعود کردند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، شب گذشته ساعت 22:30 دقیقه به وقت ایران در آخرین بازی های مرحله گروهی صربستان با سوئیس بازی داشت و برزیل با کامرون ، که در میان این 4 تیم فقط برزیل صعود خود را مسجل کرده بود و سه تیم دیگر شانس بالایی برای صعود داشتند و  در میان آنها سوئیس از شانس بیشتری برخوردار بود.

در بازی کامرون و برزیل ، برزیل که شاید پر ستاره ترین تیم جام باشد تقریبا از ترکیب دوم خود استفاده کرد ولی با این حال از خط دروازه تا خط حمله تمامی تیم ستاره هایی بودند که در بهترین تیم های اروپایی بازی میکنند. با این وجود کامرون که توانست با زدن یک گل بازی را از برزیل ببرد احتیاج داشت که بازی صربستان و سوئیس مساوی تمام شود تا بتواند صعود کند، اما این اتفاق رخ نداد تا در نهایت با پیروزی برابر برزیل مدعی، از دور رقابت ها حذف شود.

برزیل بعد از 24 سال در مرحله گروهی طعم شکست را چشید ، آخرین باری که برزیل در مرحله گروهی شکست خورده بود برابر نروژ در جام جهانی 98 بود که این بازی با نتیجه 2 بر 1 به صود نروژ به اتمام رسید.

در دیگر بازی این گروه صربستان به مصاف تیم سوئیس رفت که یک دیدار جذاب ، نفسگیر و پر از درگیری های عجیب بود ، دیدار این دو تیم در حالی رقم می‌خورد که قبل از دیدار دو تیم ، صربستان دچار حواشی زیادی شده بود و گفته شد که همسران دو تن از بازیکنان این تیم خیانت کرده و با دو نفر دیگر از بازیکنان در رابطه بوده اند ، همین ماجرا باعث شد تا التهاب و درگیری در بین بازیکنان صربستان به وجود آید و بازیکنان رختکن با یکدیگر زد و خورد داشته باشند.

در بازی نیز که یک دیدار جذاب و زیبا بود در اکثر دقایق ، با زد و خورد بین بازیکنان هر دو تیم پیش میرفت و در نهایت این سوئیس بود که توانست با نتیجه 3 بر 2 صربستان را شکست دهد و راهی مرحله بعد شود ، اگر سوئیس یک گل دیگر به ثمر می‌رساند میتوانست به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کند.

جدول مسابقات این گروه را مشاهده می‌کنید:

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار فوتبال و فوتسال
پربیننده‌ترین اخبار فوتبال و فوتسال
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!