پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۲۱:۳۴
فوتبال و فوتسال - کد خبر : 16844
سه شنبه، ۱۵ آذر، ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰

برزیل در همان نیمه اول کار کره جنوبی را تمام کرد

در یکی از بازی های هیجان انگیز جام جهانی در مرحله یک شانزدهم نهایی برزیل با آخرین نماینده آسیا بازی کرد و در نتیجه توانست 4 بر 1 کره جنوبی را شکست دهد.

برزیل در همان نیمه اول کار کره جنوبی را تمام کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، دوشنبه 14 آذر 1401 و از ساعت 22:30 دقیقه به وقت ایران در قطر بازی بین دو تیم برزیل و کره جنوبی انجام شد که در نهایت برزیل با ارائه یک بازی جذاب توانست با نتیجه 4 بر 1 به برتری برسد.

بازی در شروع نیمه اول فوق العاده بود و سرعت بازی به شدت بالا بود و تیم برزیل از همان اول بازی نشان داد مدعی اصلی قهرمانی است و با نمایش یک تیم کاملا حجومی و روبه جلو برای تمامی تیم های جام خط و نشان کشید.

برزیل در همان اول کار توانست دوازه تیم کره جنوبی را مدام تهدید کند و با انجام یک بازی سرعتی و تکنیکی توانست به گل اول دست یابد ، نفوذ رافینیا از سمت راست و پاس رو به بیرون عالی ستاره بارسلونا به وینیسیوس رسید و او هم با یک ضربه دقیق به کنج دروازه کره جنوبی زد، تا گل اول سلسائو را به ثمر برساند. بعد از گل بازیکنان برزیل شروع به رقص و شادمانی در گوشه زمین کردند.

بلافاصله و در دقیقه 12 دوباره صاحب توپ و موقعیت شدند و در داخل محوطه جریمه روی ریچالیسون خطا شد و داور بلافاصله نقطه پنالتی را با دست نشان داد. بدین ترتیب نیمار از روی نقطه پنالتی توانست پس از فریب دادن سنگربان کره برای دومین بار دروازه این تیم را باز کند.

سرعت بازی به شدت بالا بود و از سوی بازیکنان کره جنوبی برنامه خاصی را شاهد نبودیم و فقط حملاتی را از کناره ها ترتیب میدادند و دلیل آن هم این بود که مدافع های کناری برزیل مصدوم بودند. در ادامه باز هم برزیل حمله کرد تا اینکه در دقیقه 28  بازی همکاری عالی مارکینیوش و کاسمیرو پشت محوطه جریمه و پاس عمقی کاسمیرو به ریچارلیسون رسید و او هم با پای چپ در موقعیتی تک به تک دروازه کیم را گشود.

کار تمام نشده بود و برزیل دست از سر کره برنمی داشت و همچنان حمله میکرد تا قدرت خود را در این جام به رخ همه تیم های حاضر بکشد در دقیقه 36 گل چهارم برزیل از راه رسید ، ضد حمله ویرانگر برزیلی‌ها با نیمار شروع شد و پاس او به عمق دفاع کره در سمت چپ به وینیسیوس رسید و او هم با یک پاس چیپ توپ را به پاکتا در سمت راست رساند و شلیک پاکتا کار کره را در نیمه نخست تمام کرد.

برزیل درنیمه اول مدام حمله میکرد و با توجه به زدن 4 گل همچنان حمله میکرد و صاحب توپ و میدان بود ، تا اینکه بازی با همین نتیجه به اتمام رسید.

بازی در نیمه دوم شروع شد و کره بازی را در این نیمه بهتر شروع کرد و توانست موقعیت هایی در اطراف محوطه جریمه برزیل ایجاد کند و کاملا یک بازی روبه جلو انجام میداد.

هردو تیم حملات زیادی را روی دروازه ها ایجاد میکردند و سرعت بازی به هیجان این دیدار اضافه میکرد ، برزیل سعی داشت انرژی خود را برای بازی بعدی حفظ کند و از برتری خود دفاع کند تا اینکه کره جنوبی توانست در دقیقه 76 بازی ، یکی از گل های خورده را جبران کند ، ارسال بلند بازیکنان کره از سمت راست را برزیلی‌ها دور کردند اما توپ پشت محوطه جریه به بازیکن کره رسید و شلیک سنگین پایک پس از برخورد به مدافعان برزیل به زیر طاق دروازه آلیسون رفت و اولین گل کره‌ای‌ها به ثمر رسید.

بعد از این گل بازی باز هم به صورت عادی پیش میرفت و بنظر میرسید کره کمی جان گرفته ولی خیلی دیر شده بود، به این ترتیب بازی با همان نتیجه 4 بر 1 پیروز شد تا آخرین نماینده قاره آسیا نیز به دست برزیل حذف شود.

حال برزیل با پیروزی برابر کره جنوبی به مرحله بعدی مسابقات صعود کرد و حریف کرواسی شد.

در پایان بازی بازیکنان بزیل از پله یاد کردند چرا که خبر ها حاکی از آن است حال او بسیار وخیم است.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار فوتبال و فوتسال
پربیننده‌ترین اخبار فوتبال و فوتسال
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!