پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۱۶:۵۱
ورزشی - کد خبر : 2462
جمعه، ۰۹ اسفند، ۱۳۹۸ - ۲:۰۰

لیگ برتر،پرسپولیس یک روزه 6 امتیاز گرفت، استقلال باخت

در دیگر بازی های این هفته، سپاهان و ذوب آهن در شهرآورد اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی 1_1 به اتمام رسید

 لیگ برتر،پرسپولیس یک روزه 6 امتیاز گرفت، استقلال باخت


هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس درحالی پیگیری شد که هواداران در ورزشگاه ها حضور نداشتند، تیم های مدعی در این هفته امتیاز از دست دادند البته پرسپولیس به یک برد ارزشمند رسید. سپاهان ، استقلال و شهرخودرو تیم هایی بودند که موفق به برتری مقابل حریفان خود نشدند، رای کمیته انضباطی هم در مورد دیدار سپاهان و پرسپولیس که برگزار نشده بود هم اعلام شد تا پرسپولیس با اختلاف امتیاز زیاد نسبت به سایر رقبا صدرنشین باشد.


استقلال با مجیدی اولین شکست لیگ را تجربه کرد


تیم های گل گهر سیرجان و استقلال از ساعت 16 روز گذشته در استادیوم اختصاصی تیم گل گهر به مصاف هم رفتند، این دیدار که بدون حضور هواداران برگزار می شد با برتری تیم میزبان به پایان رسید. در نیمه اول بازیکنان دو تیم توپ های زیادی را لو می دادند و فرصت های گلزنی ایجاد نمی شد، در دقیقه 20 مهدی قائدی ضربه خطرناکی را روانه دروازه گل گهر کرد که با واکنش دروازبان این تیم دفع شد. در ادامه هم ارسلان مطهری توپ را به تیرک دروازه سیرجانی ها کوبید، نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.


در نیمه دوم استقلال کار را هجومی تر آغاز کرد و در اوایل این نیمه مسعود ریگی در موقعیت تک به تک قرار گرفت ولی موفق به گلزنی نشد. گل گهر در ادامه بازی و در دقیقه 60 توسط مدافع پیش تاخته خود به گل دست پیدا کرد، 3 دقیقه بعد مطهری در کمال تعجب نتوانست دروازه خالی را باز کند تا گل مساوی برای استقلال به ثمر برسد. تا پایان این دیدار گلی رد و بدل نشد تا استقلال با مربی جدید خود هم طعم شکست در لیگ را بچشد، با این نتیجه استقلال 36 امتیازی باقی ماند و از جمع مدعیان دور شد.


پرسپولیس، تیمی که در یک روز شش امتیاز کسب کرد


پرسپولیس در ورزشگاه سوت و کور آزادی میزبان شهرخودرو مشهد بود، مشهدی ها در مقابل مربی سابق خود یعنی یحیی گلمحمدی قرار می گرفتند و تقابل حساسی در پیش بود. نیمکت نشینی بیرانوند از نکات جالب توجه این دیدار بود، پرسپولیس بازی را هجومی شروع کرد و ابتدا توسط وحید امیری در دقیقه 9 به گل رسید، گل امیری درحالی به ثمر رسید که پیش از این رادوشوویچ با واکنش دیدنی مانع از گلزنی حریف شده بود. در ادامه هم بشار رسن با شوتی محکم گل دوم پرسپولیس را وارد دروازه شهرخودرو کرد، در لحظات پایانی این نیمه هم خروج عالی گلر کروات پرسپولیس اجازه باز شدن دروازه میزبان را نداد.


در نیمه دوم این تیم میهمان بود که با گلزنی فرشاد فرجی یکی از گل های خورده را جبران کرد، فرجی در دیدار رفت دو تیم هم تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رسانده بود. در ادامه این نیمه پرسپولیس روی حرکت انفرادی مهدی ترابی صاحب ضربه پنالتی شد و خود این بازیکن گل سوم تیمش را به ثمر رساند، شهرخودرو بعد از خوردن گل سوم سراپا حمله شد و دو موقعیت گلزنی ایجاد کرد که یکبار رادوشوویچ و بار دیگر بدشانسی مانع از باز شدن دروازه میزبان شدند. سرانجام این دیدار حساس با پیروزی پرسپولیس به پایان رسید تا این تیم اختلاف با سایر مدعیان را بیشتر کند. بعد از این دیدار رای کمیته انضباطی در مورد بازی سپاهان و پرسپولیس هم که برگزار نشد اعلام شد و تیم پرسپولیس 3 بر صفر برنده بازی شناخته شد ، با این رای پرسپولیس 47 امتیازی شد و فاصله خود با تیم دوم را به 10 امتیاز رساند.


در دیگر بازی های این هفته، سپاهان و ذوب آهن در شهرآورد اصفهان به مصاف هم رفتند  که این دیدار با تساوی 1_1 به اتمام رسید، این نتیجه درحالی رخ داد که سپاهان تا دقایق پایانی از ذوب آهن پیش بود. تیم نساجی مازندران هم در تبریز کار بزرگی انجام داد و با نتیجه سه بر صفر مقابل ماشین سازی به برتری دست پیدا کرد.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!