جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۱۰:۰۳
ورزشی - کد خبر : 138
جمعه، ۱۱ مرداد، ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰

داوری زنان در مسابقات فوتبال بوشهر متوقف شد

مسابقات زیر 12 سال استان بوشهر در این شهر در جریان است و دیشب همان طور که در تصویر مشخص است چند بازی را داوران زن سوت زدند که این موضوع حاشیه های را به همراه داشت.

 داوری زنان در مسابقات فوتبال بوشهر متوقف شد

مسابقات زیر 12 سال استان بوشهر در این شهر در جریان است و دیشب همان طور که در تصویر مشخص است چند بازی را داوران زن سوت زدند که این موضوع حاشیه های را به همراه داشت. در این مسابقات هیات فوتبال این استان بوشهر قضاوت این بازی ها را به داوران زن واگذار کرد. بوشهر از جمله استان هایی است که ورزش فوتبال در آن بسیار رواج دارد و در آن به مدارس فوتبال اهمیت زیادی داده می شود.

گفتنی است استان بوشهر اکنون ۷۲ داور بانوی سازمان یافته در رشته فوتبال دارد که از این شمار ۱۵ نفر آنها لیگ های مختلف کشوری مسابقات فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی را سوت می زنند.

در این استان مسابقات زیادی بین مدارس فوتبال استان برگزار می شود که این منجر به این شده استان در مسابقات کشوری هم همواره به روی سکو برود.طبیعتا مخابره این عکس به فیفا این پیام را خواهد رساند که فدراسیون فوتبال ایران به دنبال گسترش نقش بانوان در فوتبال این کشور است. کما اینکه خبرهای از رسانه ها به گوش می رسد مبنی بر اینکه برای اولین بار و به طور رسمی بازی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی 2022 با حضور زنان برگزار خواهد شد. قضاوت زن در بازی های مردان در فوتبال جهانی و به ویژه کشور های غیر اسلامی امری طبیعی و مرسوم است اما در ایران به دلیل محدودیت ها هنوز یک تابو می باشد و این امر با محدودیت روبه رو می باشد. 

اما این مسئله باعث نشده که داوران زن ایرانی بستر پیشرفت خود را از دست بدهند کما اینکه گلاره ناظمی فینال المپیک جوانان در آرژانتین را سوت زد و در ادامه به همراه زری فتحی در جام ملت های فوتسال اروپا هم قضاوت های خوبی داشت.اما بهر حال پس از انتشار تصاویر داوری این مسابقات، مدیر کل ورزش استان بوشهر دستور توقف داوری زنان در بازی مردان را داده است. بنا بر این خبر قضاوت سایر بازی های این فستیوال بر عهده آقایان خواهد بود.ادر حال حاضر استان بوشهر اکنون در هر کدام از لیگ های برتر فوتبال و فوتبال ساحلی کشور ۲ نماینده و در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور یک نماینده دارد.

 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!