چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403 | Wednesday 24th of April 2024
۰۸:۱۵
اجتماعی - کد خبر : 3111
پنجشنبه، ۱۴ فروردين، ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰

تکذیب اعمال هر گونه تغییر در نحوه محاسبه قیمت برق توسط شرکت توانیر

شرکت توانیربرای قطع زنجیره انتقال، اقدام به ارائه الکنرونیکی تمامی خدمات نموده و حتی قرائت کنتور برق نیز توسط خود مشترکان و بدون حضور مامور اداره برق، انجام خواهد شد.

 تکذیب  اعمال هر گونه تغییر در نحوه محاسبه قیمت برق توسط شرکت توانیر

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین به نقل از ایرنا، براساس اعلام شرکت توانیر هیچ گونه تغییری در نحوه محاسبه قیمت برق صورت نگرفته و ملاک محاسبه اقلام عوارض و آبونمان همچنان بر مبنای مبلغ صورتحساب و تعداد روزهای دوره خواهد بود.

شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران(توانیر) امروز در ارتباط با انتشار شایعات در فضای مجازی مبنی بر افزایش قیمت برق مصرفی مشترکان ناشی از اجرای طرح حذف قبض کاغذی که از ابتدای مهر 98 صورت گرفت، تاکید کرد که بر اساس طرح مذکور، فقط قبض کاغذی برق حذف شده و در نحوه محاسبه قیمت برق هیچ گونه تغییری رخ نداده و اقلام عوارض و آبونمان همچنان براساس مبلغ صورتحساب و تعداد روزهای دوره قرائت محاسبه شده و کاهش یا افزایش طول دوره قرائت، تاثیری در بهای برق مصرفی نخواهد داشت.

 هم چنین صورتحساب برق مصرفی نیز از طریق پیامک به شماره تلفن همراه اعلام شده از سوی مشترکان که در سیستم های شرکت های توزیع نیروی برق ثبت شده ، ارسال خواهد شد.

 مشترکان گرامی به منظور مشاهده قبض برق خود می توانند با مراجعه به پایگاه های اینترنتی شرکت های توزیع نیروی برق استان متبوع، تصویر قبوض برق خود که همانند قبض کاغذی پیشین بوده و امکان چاپ و مقایسه با ارقام و صورت حساب های گذشته را دارد، مشاهده کنند.

با توجه به شرایط کشور در مبارزه با ویروس کرونا، شرکت توانیر نیز برای قطع زنجیره انتقال، اقدام به ارائه الکنرونیکی تمامی خدمات نموده و حتی قرائت کنتوربرق نیز براساس روش هایی که مطمئنا اطلاع رسانی جامع و فراگیری در مورد آن ها خواهد شد، با کمک خود مشترکان و بدون حضور مامور اداره برق، انجام خواهد شد. درمجموع این طرح به عنوان یکی از اقدامات ارزشمند صنعت برق کشورمان در خصوص مبارزه با کرونا محسوب می‌شود چرا که از صدور قبض کاغذی و حضور ماموران برای قرائت کنتور جلوگیری شده و به این شکل یکی دیگراز راه های انتقال ویروس از بین می رود.

 شرکت توانیر با اشاره به خدمت رسانی صنعت برق کشور به مردم، بیمارستان ها و همه دستگاه های خدمات رسان در شرایط فعلی اعلام کرد که بیش از ۲۰ هزار نفر از کارکنان توانیر، در نقاط مختلف کشور به صورت همزمان مشغول به کار هستند،  تا هیچ مشکلی در تامین برق پایدار برای بیمارستان ها، مردم و ... به وجود نیاید.

این شرکت از مردم خواست تا در این شرایط که نیازمند آرامش هستیم، از انتشار اخباری که باعث تشویش اذهان مردم می شود پرهیز شود. هم چنین توانیر اعلام کرد که صنعت برق، پیگیری قانونی و قضایی شایعه سازان و انتشار دهندگان شایعه های این چنینی را حق مسلم خود می داند و در صورت تکرار، نسبت به شکایت قضایی اقدام خواهدکرد.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!