جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۰۴:۳۳
فرهنگ و هنر - کد خبر : 8529
چهارشنبه، ۱۸ فروردين، ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

تئاتر دایانا بر روی صحنه می رود

«دایانا» فیلمی از کریستوفر اشلی است. کریستوفر اشلی کارگردان آمریکایی تئاتر، در سال ۲۰۲۰ برای نتفلیکس تصویربرداری و کارگردانی کرده است.

 تئاتر دایانا بر روی صحنه می رود

به گزارش پايگاه خبري و تحليلي ايران زمين، فیلم سینمایی « دایانا » یک داستان واقعی موزیکال (Diana: A True Musical Story) که از اول اکتبر ۲۰۲۱، دقیقا دو ماه قبل از به صحنه رفتن این نمایش در تئاتر برادوی  نیویورک، در شبکه اینترنتی نتفلیکس در دسترس خواهد بود.

«دایانا» فیلمی از کریستوفر اشلی است. کریستوفر اشلی کارگردان آمریکایی تئاتر، در سال ۲۰۲۰ برای نتفلیکس تصویربرداری و کارگردانی کرده است. بازیگران این فیلم، همان بازیگران اصلی در تئاتر برادوی هستند. ژانا دو وال در نقش دیانا، رو هارترمف در نقش پرنس چارلز و بازیگران آمریکایی ارین دیوی در نقش کامیلا پارکر بولز و جودی کی نیز در نقش ملکه الیزابت ظاهر خواهند شد.

در ابتدا قرار بود که این تئاتر موزیکال در ۳۱ مارس در برادوی به روی صحنه برود اما به دلیل همه‌گیری طولانی کرونا، به روی صحنه رفتن ای تاتر تا ماه مه ۲۰۲۱ عقب افتاد.

گرُو اینترتینمنت (بت ویلیامز)، فرانک مارشال و گروه آراکا، تهیه‌کنندگان این نمایش، در بیانیه مشترکی اعلام کردند: (( این فرصت که بتوانیم نمایش خود را ابتدا با مخاطبان جهانی نتفلیکس به اشتراک بگذاریم و سپس به طور زنده در مقابل مخاطبان در برادوی به صحنه ببریم، چیزی است که همگی بیش از یک سال در آرزوی آن بودیم. این هیجان‌انگیز‌ترین اتفاقی است که می‌توانست برای این نمایش بیفتد.))

این نمایش، در مارس ۲۰۲۰ به مدت ۱۰ روز در تئاتر لانگاکر در منهتن اجرا شد، اما پس از شیوع کرونا و بسته شدن تئاترهای برادوی، نمایش آن متوقف شد. این نمایش باری دیگر از اول اکتبر ۲۰۲۱ بر روی صحنه می رود.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار فرهنگ و هنر
پربیننده‌ترین اخبار فرهنگ و هنر
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!