جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۲۲:۱۹
بین الملل - کد خبر : 6663
دوشنبه، ۰۶ بهمن، ۱۳۹۹ - ۹:۰۰

کوهن: معتقدم ترامپ خود و اطرافیانش را مورد عفو قرار داده است.

مایکل کوهن وکیل سابق دونالد ترامپ معتقد است که ترامپ با صدور دستورهای مخفی، خودش، پسرانش و رودی جولیانی وکیل شخصی خود را پیش از ترک کاخ سفید مورد عفو قرار داده است.

کوهن: معتقدم ترامپ خود و اطرافیانش را مورد عفو قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین، مایکل کوهن وکیل سابق دونالد ترامپ معتقد است که ترامپ با صدور دستورهای مخفی، خودش، پسرانش و رودی جولیانی وکیل شخصی خود را پیش از ترک کاخ سفید مورد عفو قرار داده است.

در گزارش پایگاه خبری نیوزویک، ترامپ روز چهارشنبه 20 ژانویه با صدور فرمانی 73 نفر را مورد عفو قرار داد و 70 نفر دیگر را مشمول تخفیف در مجازات قرار داد که استیو بنن دستیار سابقش نیز جزو یکی از این موارد بود. با وجود این نام خود ترامپ و خانواده‌اش در این فهرست شامل مجوزهای پیشگیرانه نبود.

کوهن در گفت‌وگوی خود با شبکه ام اس ان بی سی اظهار داشت که با شناختی که از ترامپ دارد از علت اینکه او برای خودش، اعضای خانواده و رودی جولیانی فرمان عفو صادر نکرده است آگاه است.

این وکیل سابق ترامپ ادامه داد: من فکر می‌کنم ترامپ خودش، فرزندانش و جولیانی را قبلا با فرمانی مخفی مورد عفو قرار داده است. که اگر زمانی در دادگاه.های ایالتی و فدرال علیه این اشخاص جرم یا محکومیتی صادر شود او حکم عفوی را که در اختیار دارد رو کند.

وی می‌گوید که طبق تحقیقاتی که در زمینه‌ی آشکار سازی فرمان‌های عفو برای مردم و افکار عمومی براساس قانون اساسی انجام داده است به این قانون که این فرمانها باید اعلام شوند برنخورده است. بر همین اساس تصور می‌شود ترامپ پتانسیل دور زدن قانون و انجام چنین اقدامی را دارد.

مایکل کوهن در سال 2018 به دلیل تخلفات انتخاباتی و در سال 2016 به خاطر پرداخت حق السکوت به دو زن که ادعا کرده بودند رابطه نامشروع با ترامپ داشته‌اند از سوی دادگاه به سه سال زندان محکوم شد.

این‌ها در حالیست که در گزارش اخیر روزنامه نیویورک تایمز، ترامپ در جلسات مختلف بعد از انتخابات 2020 به مشاورانش اعلام کرده بود که در پی آن است که خودش را مورد عفو قرار دهد.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!