جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۲۳:۴۳
سیاست - کد خبر : 9483
يكشنبه، ۲۶ ارديبهشت، ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

حدادعادل : نیروهای انقلاب با تمام توان از رئیسی حمایت کنند

مسلم است که با حضور آیت الله رئیسی انواع تخریب ها آغاز خواهد شد و دیگران سعی خواهند کرد با تبلیغات حساب شده خود دام هایی پیش پای نیروهای انقلاب بگسترانند

حدادعادل : نیروهای انقلاب با تمام توان از رئیسی حمایت کنند

به گزارش ایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در بیانیه ای از نیروهای انقلابی خواست تا حداکثر توان خود را برای پشتیبانی از سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری انجام دهند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در بیانیه ای که به امضای غلامعلی حدادعادل رسیده آورده است:

با پایان یافتن مهلت ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و حضور طیف گسترده ای از انواع گرایش ها و سلیقه های سیاسی مرحله مهمی از انتخابات پایان پذیرفت، اینک همگام برداشتن گامی دیگر در مرحله ای دیگر است.

خوشبختانه آیت الله رئیسی ، با توجه به واقعیات جامعه و کشور و درخواست های مردمی فراوانی که از جمله از طریق شوراهای ائتلاف استان ها و شهرستان ها از ایشان برای حضور در انتخابات دعوت به عمل آمده بود ثبت نام کردند.

اکنون پس از مرحله مطالبه حضور ، مرحله حمایت و پشتیبانی فرا رسیده است و وظیفه همه نیروهای انقلاب اسلامی که خواهان عزت و سربلندی و رفاه ایران و ایرانی هستند این است که حداکثر توش و توان خود را برای پشتیبانی از ایشان در عرصه انتخابات به کار گیرند تا ان شاءالله میدان گسترده تری برای تحقق ارزش های انقلاب اسلامی و به ویژه گسترش عدالت و مبارزه با فساد و رفع مشکلات مردم گشوده شود و فرصت خدمت در اختیار خدمت گزاری شایسته قرار گیرد.

در این مرحله از حضور و در چند هفته ای که تا روز رای گیری باقی است، همه خواهران و برادران عزیز و نیروهایی که تحت عنوان شورای ائتلاف در عرصه سیاسی فعالت می کنند مراقب خواهند بود تا وحدت صنوف نیروهای انقلاب فشرده تر و مستحکم تر شود. مسلم است که با حضور آیت الله رئیسی انواع تخریب ها آغاز خواهد شد و دیگران سعی خواهند کرد با تبلیغات حساب شده خود دام هایی پیش پای نیروهای انقلاب بگسترانند در این شرایط هشدار باید داد که مبادا نیروهای انقلاب با بدزبانی و تندی و ستیزه جویی به دام افتند و به ایجاد دوقطبی های مورد نظر آنان کمک کنند. سیره و سنت ما دعوت به حق و حفظ روحیه انقلابی بر پایه خردمندی و ادب و اخلاق اسلامی و منطق و برهان است.

نکته دیگری که باید بدان توجه داشت این است که همچنان که آیت الله رئیسی خود نیز اظهار داشتند حضور ایشان نه تنها به معنی نفی حضور دیگر نامزدهای جبهه انقلاب در این مرحله از انتخابات نیست بلکه ثبت نام چهره های موجه می تواند در عین افزایش مشارکت موجب هم افزایی و تقویت جبهه انقلاب باشد.

از خداوند متعال مسئلت می کنیم ملت ایران را در آزمون خطیر انتخابات 1400 با مشارکتی پرشور و انتخابی درست موفق گرداند و ایران عزیز را به سوی آینده ای شایسته اسلام و ایران هدایت فرماید.

غلامعلی حدادعادل

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار سیاست
پربیننده‌ترین اخبار سیاست
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!