جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۲۳:۵۵
حسین قلاب دوز

حسین قلاب دوز

حسین قلاب دوز
زمان آن است که برای مدتی از وسایل دیجیتال دوری کنیم(خودتان می دانید که به آن احتیاج دارید) 22 مهر 1400

مدت زمان زیادی خیره شدن به صفحات کامپیوتر و موبایل می تواند برای سلامتی مان مضر باشد، اما ما می توانیم خودمان را از چنگال تکنولوژی با تعیین اهداف، قوانین و حد و حدود آزاد کنیم.

از تلاش کردن اجتناب می کنید؟ در آینده بیشتر رنج خواهید کشید 14 مهر 1400

زمانی که کار هایتان را به تعویق می اندازید و از تلاش کردن اجتناب می کنید، شما انتخاب می کنید که اکنون کمتر رنج ببرید تا بعدا بیشتر رنج ببرید. برخی اوقات زمان زیادی طول می کشد تا شما آن رنج را تجربه کنید، اما هیچ وقت آن رنج از بین نمی رود.

سندرم شی درخشان(Shiny Object Syndrome): چگونه متمرکز بمانیم و حواسمان پرت نشود 10 مهر 1400

آیا تا به حال راجع به سندرم شی درخشان شنیده اید؟ به تمایل یک فرد برای دنبال کردن چیز های جدید خواه آن چیز یک ایده ی جدید، یک روند جدید یا یک هدف جدید باشد، به جای آنکه بر کار فعلی اش تمرکز کند، سندرم شی درخشنده گویند.

چگونه انجام چند کار به طور همزمان بر بهره وری و سلامت مغزتان اثر می گذارد 12 مهر 1400

انجام چندین کار به طور همزمان، به نظر راهی مناسب برای انجام مقدار زیادی کار در یک زمان معین می باشد اما تحقیقات نشان داده که مغز ما در مدیریت چندین کار به طور همزمان خوب عمل نمی کند.

10 راه برای ایجاد انگیزه در خود 10 مهر 1400

همه ی ما عاشق تعیین اهداف هستیم. ما در ابتدای هر سال، در ابتدای هر ماه، و حتی در ابتدای هر روز برای خود اهدافی تعیین می کنیم. اما تا چه حد در رسیدن به اهدافی که برای خود تعیین می کنیم موفق هستیم؟

حواس پرتی بیشتر از آنچه که متوجه اش باشید به شما آسیب می زند 8 مهر 1400

برای بسیاری از افراد، حواس پرتی بخشی از زندگی روزمره است. ممکن است هنگامی که می خواهید بر روی یک کار تمرکز کنید، مقاله ای جذاب در شبکه های اجتماعی نظر شما را جلب کند. پس از آن تمام تمرکز شما معطوف به این حواس پرتی می شود.

رابطه ی بین زمان، پول و شادی 7 مهر 1400

هر چه که سنم بیشتر میشود، بیشتر قانع میشوم که زمان ، پول است(و پول، زمان است). به ما آموخته اند که پول "ذخیره ای از ارزش" است. اما "ذخیره ای از ارزش " واقعا به چه معناست؟ ذخیره ای از تلاش های آینده است که اجازه خرید های آینده را میدهد.

آیا در حال هدر دادن زندگیتان هستید؟ 6 مهر 1400

"شما شغلتان نیستید. شما مقدار پولی که در بانک دارید، نیستید. شما ماشینی که سوار می شوید، نیستید. شما محتویات کیف پولتان نیستید. شما لباسی که می پوشید، نیستید."

10 عادت افراد ناموفق که نباید آن ها را تکرار کنید 4 مهر 1400

یک انسان موفق است اگر صبح از خواب بیدار شود و شب به رخت خواب برود و در این میان کاری را که به آن علاقه دارد، انجام دهد...

چگونه ایده های خلاقانه شکل می گیرند 1 مهر 1400

در سال 2010، توماس توایتس، طراح انگلیسی، تصمیم گرفت که یک توستر نان را از صفر بسازد. او وارد یک فروشگاه شد، ارزان ترین توستر موجود را خریداری کرد، بی درنگ به خانه رفت و شروع به باز کردن آن تا آخرین قطعه اش کرد.

چگونه کمال گرایی به رشد و پیشرفتتان آسیب می زند 29 شهريور 1400

آیا همیشه نگران هستید که کارتان را درست انجام نداده اید؟ آیا همیشه اعمالتان را مورد سوال قرار می دهید؟ آیا از پذیرش اشتباهاتتان سر باز می زنید؟ آیا طرد شدن باعث می شود تا حس خیلی بدی داشته باشید؟ اگر پاسختان به این سوال ها بلی است، شما در خطرید.!

7 مهارتی که در هر شغلی به کارتان می آید 25 شهريور 1400

اگر فردی ماهر در یادگیری ماشین میتواند با استفاده از ریاضیات پیچیده، میلیون ها در آمد داشته باشد، اکثر مردم به غیر از کلاس درس در هیچ کجا از حساب دیفرانسیل و انتگرال استفاده نمی کنند.

هدف از زندگی شاد بودن نیست بلکه مفید بودن است 25 شهريور 1400

وقتی هر روز کار های کوچک اما مفید انجام می دهید، نهایتا جمع این روزها به یک زندگی مفید تبدیل می شود. زندگی، که ارزش زندگی کردن دارد.

بیماری روانی ممکن است که یک تجربه شایع در زندگی باشد 22 شهريور 1400

طبق آزمایش های صورت گرفته افرادی که همواره از سلامت روانی برخوردار بودند، اکثرا مزایایی در بزرگسالی داشتند. این افراد به طور میانگین تحصیلات بهتر، شغل بهتر، روابط بهتر و هم چنین رضایت بیشتری نسبت به زندگی از افراد دیگر داشته اند.

چرا کارمندان شغل خود را ترک می کنند تا یک کسب و کار جدید را شروع کنند 15 شهريور 1400

در حال حاضر هفته ای 60 ساعت مشغول انجام کاری هستید که از آن متنفرید؟ چرا کسب و کار خود را شروع نکنید و از آن زمان برای ساخت رویای خود استفاده نکنید؟ رئیس خود بودن کار ساده ای نیس، اما کنترل بیشتری بر روی زندگی کاری خود دارید.

تحلیل گران سایت