پنجشنبه، 30 فروردين، 1403 | Thursday 18th of April 2024
۱۷:۲۱
بهروز نجف زاده

بهروز نجف زاده

تحلیلگر
اتحاد شوم - از نجات بزرگ تا گاو شیرده 27 مهر 1399

آمریکا و رژیم عربستان سعودی، ارزش‌های مشترکی ندارند. سلطه رژیم آل سعود بر مردم و کشور عربستان، متکی بر امتیاز تبعیض‌آمیز، انحصار حاکمیت و ثروت و قدرت مطلق یک خانواده، محدودیت حقوق مدنی و حقوق سیاسی مردم کشور است.

تحریم؛ ابزار بدفرجام آمریکا 20 مهر 1399

اقتصاد جهانی امروزه برای پیشبرد امورات خود از سیستم مالی آمریکا استفاده می کند و همین مساله به منبعی مهم برای نفوذ آمریکا تبدیل شده است. دلار، ارز جهانی است و وال استریت نیز مرکز مهم مالی جهان می باشد.

ناگفته های رزمایش روسیه قفقاز 2020 11 مهر 1399

«رزمایش قفقاز 2020» روسیه با شرکت بیش از 80 هزار نیروی نظامی این کشور از دوشنبه، 21 سپتامبر (31 شهریورماه) در چندین منطقه آموزش نظامی در ناحیه جنوبی روسیه آغاز شد.

پیدا و پنهان رزمایش ارتش ایران (ذوالفقار 99) 1 مهر 1399

رزمایش هایی از نوع «رزمایش ذوالفقار 99» از آن جهت اهمیت پیدا می کنند که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان نظامی، صحنه درگیری احتمالی ایران و آمریکا به احتمال زیاد خارج از خلیج فارس خواهد بود.

سیاست فرار به جلو 27 تير 1399

سیاست فرار به جلو که ترامپ در پیش گرفته، تا بلکه بتواند اعتماد دوباره مردم آمریکا را جلب نماید.!

شکاف اجتماعی آمریکا؛ آتش زیر خاکستر 20 خرداد 1399

آیا اعتراضات خشونت بار در 50 ایالت آمریکا، یک واکنش هیجانی به قتل یک شهروند سیاهپوست بدست یک پلیس نژادپرست است؟ یا زیر پوست این اتفاق تلخ، حقایق رمزآلودی نهفته است؟

مدیریت بحران با تم نژادپرستی 15 خرداد 1399

ترامپ هر چقدر ادعا کند که نژادپرست نیست، ولی همه مردم دنیا به روشنی می دانند که او یک نژادپرست واقعی است.

اورشلیم؛ قمار بزرگ ترامپ 7 خرداد 1399

در این تحلیل تصمیم ترامپ برای انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس پرداخته شده است.

خوش خدمتی ترامپ به رژیم صهیونیستی 3 خرداد 1399

در این تحلیل عملکرد 3 ساله دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده و تأثیر آن بر مناسبات جهانی و همچنین عواقبی که برای کشور و مردم آمریکا در پی داشته است، را مورد تحلیل قرار داده خواهیم داد.

دروغگویی؛ روند توقف ناپذیر 15 ارديبهشت 1399

«من به نیروی دریایی ایالت متحده دستور داده‌ام که در صورت ایجاد مزاحمت قایق‌های توپ‌دار ایرانی برای کشتی‌های ما در دریا [خلیج فارس] به سوی آنها شلیک و آنها را منهدم کنند.»

تکرار خطا دوباره شما را بسزد 10 ارديبهشت 1399

نشریه آمریکایی فارین افرز اخیراً مقاله ای را تحت عنوان «انقلاب بعدی ایرانیان» به قلم اریک اِدِلمان و رِی تاکی منتشر کرده که با تحلیل های مختلف در برخی سایت ها و کانال های تلگرامی نیز منعکس شده است.

جان سخت 1 ارديبهشت 1399

همه کشورها کمابیش گرفتار یکسری آفات و ناهنجاریها که خاص اجتماعات بشری است، می باشند.اما....

دوران پساکرونا چه گونه است؟ 28 فروردين 1399

تقریباً همه کشورها در این خصوص فرصت سوزی کرده و با دل نکندن از اولویتهای اقتصادی، زمان طلایی برای سازماندهی و بسیج کلیه امکانات جهت مواجهه با این ویروس مهاجم را از دست دادند.

ترامپ، رهبری حقیر 5 21 آذر 1398

آزار جنسی؛ افتضاحی که ترامپ را رها نمی‌کند.

ترامپ، رهبری حقیر 4 19 آذر 1398

ترامپ از جانب کسی مسخره شده بود که همیشه مورد تمسخر خودش بوده است و با زیر سؤال بردن محل تولدش، در پی بی اعتبار کردن وی بود. بنابراین به هیچ طریق نمی توانست با این حقارت کنار بیاید.

ترامپ، رهبری حقیر 3 18 آذر 1398

بدون هیچ گونه تردید، انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 را می توان به عنوان یکی از جذاب‌ترین انتخابات در دوران معاصر، در تاریخ خواند.

ترامپ، رهبری حقیر 2 16 آذر 1398

اروپائیان به این نتیجه رسیدند که دنیای بدون آمریکا، دنیای ترسناکی نیست و اروپا این تجربه ارزشمند را مدیون شخص آقای دونالد ترامپ است.

ترامپ؛ رهبری حقیر 14 آذر 1398

راشا گیت، اوکراین گیت، استرالیا گیت، پرداخت از طریق سرویس مخفی به شرکتهای ترامپ، دخالت در قراردادهای وزارت دفاع، از جمله مواردی هستند که در رابطه با سوء استفاده ترامپ از قدرت برای منافع شخصی مطرح می­باشند.

تحلیل گران سایت